Hero Hero Dash VX LX Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Ekonomık model olarak bakarsak,nasıl buldunuz?


  • Kullanılan toplam oy
    40
Katılım
12 Eyl 2009
Mesajlar
129
[Blok]Hero Dash LX[/Blok]

U9GFg2.png


[Blok]Hero Dash LX Teknik Özellikleri[/Blok]

Motor
Tip : Hava Soğutmali 4 Zamanlı Tek Silindir
Silindir çapı ve strok: 50.0 mm x 52.0 mm
Motor Hacmi : 110.9 cc
Maximum Güç : 8.4 Hp @ 8000Rpm
Maximum Tork: 8.3 Nm @ 6500Rpm
Ateşleme : El / Ayak
Marş : Tam Transistörlü Ateşleme Sistemi
Karbüratör: - Sıkıştırma Oranı: 9.0:1

Şanzıman
Debriyaj: Kuru, Otomatik Merkezkaç Debriyaj
Vites: Otomatik

Süspansiyon
Ön: Teleskopik Hidrolik Şok Emici
Arka: Yana Açılır Yaylı Hidrolik Amortisör

Elektrik Aksamı
Akü: 12V-4Ah ETZ-5 Klasik Akü
Far: 12V - 35W / 35 W - Halojen Ampul
Stop Lambası: -
Sinyaller: -
Pozisyon lambası: -

Tekerlek ve Lastikler
Jant ölçüsü ön: -
Jant ölçüsü arka : -
Lastik ölçüsü ön: 90 / 90 - 12 - 54 J, Tubeless
Lastik ölçüsü arka: 90 / 100 - 10 - 53 J, Tubeless

Boyutlar
Uzunluk: 1841mm
Genişlik: 695 mm
Yükseklik : 1190 mm
Tekerler arası mesafe : 1265 mm
Sele Yüksekliği : -
Yakıt Tankı : 5.5 Litre (min)
Rezerv : -
Boş ağırlık : 109Kg

Frenler
Ön Fren: 130 mm İçten Genişleyen Balata
Arka Fren : 130 mm İçten Genişleyen Balata

Şase
Tip: -

[Blok]Hero Dash LX Renk Seçenekleri[/Blok]

kMKrR8.gif







[Blok]Hero Dash VX[/Blok]

Dv8vwP.png



[Blok]Hero Dash VX Teknik Özellikleri[/Blok]

Motor
Tip : Hava Soğutmali 4 Zamanlı Tek Silindir
Silindir çapı ve strok: 50.0 mm x 52.0 mm
Motor Hacmi : 110.9cc
Maximum Güç : 8.4 Hp @ 8000Rpm
Maximum Tork: 8.3 Nm @ 6500Rpm
Ateşleme : El / Ayak
Marş : Tam Transistörlü Ateşleme Sistemi
Karbüratör: -
Sıkıştırma Oranı: 9.5:1

Şanzıman
Debriyaj: Kuru, Otomatik Merkezkaç Debriyaj
Vites: Otomatik

Süspansiyon
Ön: Teleskopik Hidrolik Şok Emici
Arka: Yana Açılır Yaylı Hidrolik Amortisör

Elektrik Aksamı

Akü: 12V-4Ah ETZ-5 MF Akü
Far: 12V - 35W / 35 W - Halojen Ampul
Stop Lambası: -
Sinyaller: -
Pozisyon lambası: -

Tekerlek ve Lastikler
Jant ölçüsü ön: -
Jant ölçüsü arka : -
Lastik ölçüsü ön: 90 / 90 - 120 - 54 J, Tubeless
Lastik ölçüsü arka: 90 / 100 - 10 - 53 J, Tubeless

Boyutlar
Uzunluk: 1841mm
Genişlik: 695 mm
Yükseklik : 1190 mm
Tekerler arası mesafe : 1265 mm
Sele Yüksekliği : -
Yakıt Tankı : 5.5 Litre (min)
Rezerv : -
Boş ağırlık : 110Kg

Frenler
Ön Fren: 130 mm İçten Genişleyen Balata
Arka Fren : 130 mm İçten Genişleyen Balata

Şase
Tip: -

[Blok]Hero Dash VX Renk Seçenekleri[/Blok]

l3fpHq.gif



[Blok]Hero Dash LX ve VX Fotoğrafları[/Blok]

IDPcAI.jpg


7GlVMF.jpg


TG7L0C.jpg


gs7bsK.jpg


q1xJpv.jpg


FbfLaY.jpg


sa0Vhv.jpg


cqJYTq.jpg


MhC1fx.jpg


ADDIUE.jpg


DJuY0z.jpg





Hero Dash LX modeli hakkında ayrıntılı bilgi ve satış fiyatını öğrenmek için heromotosiklet.com web sayfasını ziyaret edebilirsiniz.

Hero Dash VX modeli hakkında ayrıntılı bilgi ve satış fiyatını öğrenmek için heromotosiklet.com web sayfasını ziyaret edebilirsiniz.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
  • Beğen
Tepkiler: ymg
Katılım
12 Eyl 2009
Mesajlar
129
Hero Dash Scooter iki tipte sunulacakmış. VX ve LX olarak. Motor her ikisindede 110,9 cc , Frenler mekanik kombine. En belirgin ayırıcı özellik Vx modelinin çift renk olması Lx modelinin tek renk olacağı söyleniyor. Vx , Lx 'e göre 1 kg daha ağır 110 Kg. Vx spor biraz daha lüks model olarak ele alınabiliyor. Örneğin Vx de İmmobilizer ve Çift Parçalı Titanyum Egzoz muhafazası var. Jantlar ise 5 kollu alüminyum alaşımlı. Lx daha mütevazi model diye adlandırılabilir. Genel Güç ve özellikler aynı olsada LX in tek renk olması , İmmobilizer olmamasını en onemli ayırım olarak gördüm.

HeroDash_VX_LX_Fark_1_zpstykrjh5f.jpg
 
  • Beğen
Tepkiler: ymg
Katılım
14 Tem 2015
Mesajlar
462
Güzel görünüyor. Pleasure gibi güçsüz ve çekişsiz olmayacak herhalde. Keşke bekleyip te işyerine bundan alsalardı. 5000 km'dir pleasure kullanıyorum hergün lanet ediyorum.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,927
10 cc fazlalıkla gücü ne kadar artabilir ki. Honda Spacy gibi enjeksiyonu olsa güçlü olurdu baya ama bu hero dash da karbüratörlü sonuçta. Alüminyuma Aleminyum yazan adamı da kim işe almış hayret ettim :cherry:
 
Katılım
6 Ocak 2016
Mesajlar
17
10 cc yi hafife almayın güç hesabı yapılırken 1 cc dahi beygir gücünü etkiliyor. Pleasure 102 cc 6.8 Hp. Dash 110,9 cc 8.3 Hp gücünde. Karbüratör Mikuni kullanılıyor. Yakışta dağ kadar fark yok. Spacy'ide abartmayın bakım maliyetleri çok yüksek. Son zamanlarda beyin arızası yaşanıyor. Bir beyin 600 TL 2. El Scooter parası.
 
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,382
10 cc yi hafife almayın güç hesabı yapılırken 1 cc dahi beygir gücünü etkiliyor. Pleasure 102 cc 6.8 Hp. Dash 110,9 cc 8.3 Hp gücünde. Karbüratör Mikuni kullanılıyor. Yakışta dağ kadar fark yok. Spacy'ide abartmayın bakım maliyetleri çok yüksek. Son zamanlarda beyin arızası yaşanıyor. Bir beyin 600 TL 2. El Scooter parası.

Hocam bakım maliyeti yüksek derken? Spacy alfa ilk bakıma 30 TL 2. bakıma 55 TL verdim? Hero da bu kadar uygun mu acaba?
 
Katılım
6 Ocak 2016
Mesajlar
17
Hocam bakım maliyeti yüksek derken? Spacy alfa ilk bakıma 30 TL 2. bakıma 55 TL verdim? Hero da bu kadar uygun mu acaba?

Dostum, Sen bu bakımı nerede yaptırdın ?. Honda'da bu fiyatlara Sadece vida sıkarlar. Sokak arasındaki tamirciye motorumu emanet etmem. 1 LT Castrol yağ 25 TL , yapmayın gözünüzü seveyim.
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Dostum, Sen bu bakımı nerede yaptırdın ?. Honda'da bu fiyatlara Sadece vida sıkarlar. Sokak arasındaki tamirciye motorumu emanet etmem. 1 LT Castrol yağ 25 TL , yapmayın gözünüzü seveyim.

1000 km bakımı işcilik bedava, sadece yağ parası alınıyor. Bunu otomobil firmaları kurumsal olduğundan 15 yıldır yapıyor. KTM nin falan duke 125- 200 e 1000 bakına dünya para alması kesinlikle soygun yamyamlık:farao:
 
Katılım
12 Eyl 2009
Mesajlar
129
Hero Her ayın 3. Cumartesi Bu işi bedava yapıyor. 2016 da bu misyon devam edecekmi bilmiyorum.
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
2
hocam motorun sanırım 4000 km de.ilkinde işçilik almamışlar.2.bakımda işçiliği eklemişler.sadece yağ değiştirmişler o da 800 gr.seni bekliyen olası bakım masrafları km si gelince;ön fren balata 75 tl.arka balata 65 tl.kayış 145 tl.hava filtresi 50 tl.(spacy alpha)bunlara bir de işçilik eklediler mi yeme de yanında yat:)haa bu arada hero garantiyi 5 yıla çıkardı ve gerçekten çok ama çok sağlam motorlar getirdi.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
307
Buram buram yandas medya kokuyo :) tasarim spacy den iyi fiyat iyi(4.500 lira civari) marka yeni saglamlik tartisilir baslangic motoru olur yeni baslayan adam alir ama spacy vb. nin yerini tutamaz buyuk ihtimal bekleyip gorcez hayirlisi
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
2
10 cc fazlalıkla gücü ne kadar artabilir ki. Honda Spacy gibi enjeksiyonu olsa güçlü olurdu baya ama bu hero dash da karbüratörlü sonuçta. Alüminyuma Aleminyum yazan adamı da kim işe almış hayret ettim :cherry:

hacemat aleminyumun doğrusunu biliyosun da enjeksiyonun güçle ne ilgisi var. ereksiyon olmasın o sakın..

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:20 ----------

hocam biz Türk milleti olarak pek alışık değiliz araştırmaya incelemeye.sürekli kulaktan dolma bilgilerle birbirimize hava atarız.heromotocorp 1984 yılından beri honda ile iş ortaklığı yapmıştır.pek çok modelini hala honda için üretir.(cbf150,activa beat,vb.)hindistanda bunları hero honda markasıyla satarlar.2014 yılında heromotocorp avrupaya hero adıyla açılmaya karar vermiştir. getirdiği modellerin sağlamlığı tartışılmaz.5 yıl garnti veren başka marka varmı Türkiyede.sadece üzerinde honda yazıyor diye çin malı soocter lara 6000 tl vermek akıl karı değil bence.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,449
Buram buram yandas medya kokuyo :) tasarim spacy den iyi fiyat iyi(4.500 lira civari) marka yeni saglamlik tartisilir baslangic motoru olur yeni baslayan adam alir ama spacy vb. nin yerini tutamaz buyuk ihtimal bekleyip gorcez hayirlisi

4500 TL bence yüksek bir fiyat. Bunların Hindistan'daki satış fiyatları bunun yarısı kadar bile değil. 125 - 150 cc olsa anlarım ama 110 cc scooter motora 4500 TL verilmez. TVS'nin Jupiter modeli 3900 TL'ye satılıyor. Spacy konusuna gelince, Spacy enjeksiyonlu olması dışında bir özelliği olmayan çok çirkin bir motor. Hadi çirkinliğini geçtim zevk meselesi de ticari amaçlı kullanılmayacaksa o motora 5850 TL verenin aklına şaşarım. Hatta ticari olarak kullanılacaksa da Hero'yu almak daha mantıklı çünkü emin olun dayanıklılık olarak Spacy'den bir farkı yoktur.
 
Katılım
12 Eyl 2009
Mesajlar
129
Buram buram yandas medya kokuyo :) tasarim spacy den iyi fiyat iyi(4.500 lira civari) marka yeni saglamlik tartisilir baslangic motoru olur yeni baslayan adam alir ama spacy vb. nin yerini tutamaz buyuk ihtimal bekleyip gorcez hayirlisi

Siz Hangi yandaş medya adına yazıyorsunuz merak ettim doğrusu :) Yeni ve kaliteli bir markayı insanlara anlatmak, elin döküntü Çinlilerini 3500 TL almalarını önlemek yandaşlık mı oluyor ? Markayı bayisinde gördük "test günleri " oldu bindik yazıyoruz. Marka yeni değil HONDA nın motorlarını üreten firma yani kalite Honda. Motor aynı Spacy diye öve öve bitiremediğiniz model Çin de üretilmeye başladı telmaşa oldu. Buyur bi kazada ne hale geliyor.

SAM_8578_zpspiwsiwxo.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
727
10 cc fazlalıkla gücü ne kadar artabilir ki. Honda Spacy gibi enjeksiyonu olsa güçlü olurdu baya ama bu hero dash da karbüratörlü sonuçta. Alüminyuma Aleminyum yazan adamı da kim işe almış hayret ettim :cherry:
ben aldım işe ne olmuş?
Hocam bakım maliyeti yüksek derken? Spacy alfa ilk bakıma 30 TL 2. bakıma 55 TL verdim? Hero da bu kadar uygun mu acaba?
Spacy' yi ne amaçla kullanıyorsunuz? Beyin değiştireceğiniz zaman kaça değiştireceksiniz. Özel amaçla kullanıyorsanız yedek parça ihtiyacı çok hissetmeyebilirsiniz ama işletme sahipleri sağladığı avantajlarla Hero ya geçiyor. Amacım Honda' ya taş atmak değil atan çarpılır zaten.
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
150
Ön fren kampana yalnız. telefon şarjı koyacağına disk fren olsaymış iyiymiş.
 
Katılım
10 Nis 2006
Mesajlar
36
Ya bu gibi forum sitelerine kimler yazıyor, görüyormusunuz? 10 cc nin motora ne katkısı olacak diyen adam, alüminyumun, aleminyum yazılmasına takılmış. Kimisi de enjeksiyonun motora daha fazla güç verdiğini yazmış. Teknik özellikleri bir inceleyin arkadaş, karbüratörlü bu araç, senin enjeksiyonlu dediğin 110 cc lik motorundan 1 hp daha güçlü. Gözünüzü seveyim biraz daha bilgili olun, yararlı şeyler yazın. Ön disk olsaymış diyen arkadaş!!! Bu aracın kombine freninden de bahset. Ne demek olduğunu biliyorsan tabii :)
 
Katılım
4 Ocak 2016
Mesajlar
10
Hero Dash hakkında bir çok olumlu - olumsuz yorum yazılacaktır. Dikkatle izleyip doğru karar vermek lazım. Hero Motor Bir motosiklet devi. Yılda 7 Milyon motor üretip satmak her baba yiğidin harcı değil. Bu adamlar neredeyse Dünyanın her yerine motor satıyorlar. Bu kadar motor üretip satmak tesadüf olamaz.

Dash'a gelirsek karşılaştırmaları izledim. Çin diyemeyeceğim aynı kulvarda bir ürün değil karşılaştırmak saçma olur, fakat Japon rakiplerinden üstün yanları var. Sağlam, bakım maaliyetleri düşük, Parça fiyatları uygun ve performanslı bir scooter. Ben çok sığ ciddiyeti olmayan garip yorumların ciddiye alınmaması taraftarıyım. Türkiye piyasasında kısa sürede kendini kanıtlayacaktır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst