- Katılım
- 3 Nis 2008
- Mesajlar
- 3
- Konu Yazar
- #1
slm arkadaşlar ben siteye yeni üye oldum ve adım kemal izmir'de yaşıyorum 18 yaşındayım ve kendimi bildim bileli motosiklet tutkunuyum ama bir türlü nasip olmadıı almak ve her zaman içimde bir motosiklet tutkunluğu kaldıı ama artık bende motosiklet sahibi olucamm allah nasip ederse haftaya ve hayallerimin bir tanesini gerçekleştirmiş olucamm ve bu hayalimi gercekleştirdiğim için çok çok mutluyumm
şimdiii en can alıcıı kısma geldik ben bu sitede saygı ve sevgi duyulan apv41 cengiz abinin iş yerinden elemanıyımm ve onu çok severim bu siteyide cengiz abi tavsiye etti bana bende onun her zaman sözünü dinleyen birii olarak hemen girdimm ve üye oldum sizlerlede tanışmak isterim benide aranıza alırsanız çok memnun olurumm serkeze sevgi ve saygılarımıla
not : bu arada motor alınca resimlerini siteye eklerim ve yorumlarınızıda bekliyorum herkeze iyi akşamlar hııı unutmadan cengiz abim motoru secicek motor profösörü motoforösör
:cherry: herkeze şimdiden tşkler ...
şimdiii en can alıcıı kısma geldik ben bu sitede saygı ve sevgi duyulan apv41 cengiz abinin iş yerinden elemanıyımm ve onu çok severim bu siteyide cengiz abi tavsiye etti bana bende onun her zaman sözünü dinleyen birii olarak hemen girdimm ve üye oldum sizlerlede tanışmak isterim benide aranıza alırsanız çok memnun olurumm serkeze sevgi ve saygılarımıla
not : bu arada motor alınca resimlerini siteye eklerim ve yorumlarınızıda bekliyorum herkeze iyi akşamlar hııı unutmadan cengiz abim motoru secicek motor profösörü motoforösör