slm arkadaşlar herkeze çok tşkler bu kadar çok hoşgeldin yanısını görmek çok güzelll sizlerle çok iyi arkadaş olucamıza inanıyorum herkeze çok tşkler yazan ve yazmayana herkeze mu,otorumu hafta sonuna kadar alıcammm öle gözüküyoo şimdilik alınca sizlerle paylaşıcamm ehliyet işinide halledicem 2 ay sonra alabilirimm ama motoruu sadece mahallede acemilik atmak için kullanırım ehliyetten sonra trafiğe çıkarımmm ok ilgilendiğiniz için çok tşler .....
bu arada çok sık takılamıyorum kendi bilg. bozuk olduğu için ama en kısa zamanda yaptırıp aranızda daha çok olmak istiyorum hepiniz süpersiniz saygılarımla izmirlineco ...