- Katılım
- 15 Eki 2008
- Mesajlar
- 0
- Konu Yazar
- #1
herkeze merhaba ben adanadan sertac 21 yasındayım ve yaklasık 7 yasından bu yana vitesli motor kullanıyordum emekli motorum minsk 125'ti ama şuan motorsuzum allah kısmet ederse ramzey 200 kros düşünüyorum neyse umarım beni aranıza kabul edersiniz herkeze iyi günler dilerim