Herkeze Selam Bir Motor Tutkunu Daha Geldi

Katılım
15 Eki 2008
Mesajlar
0
herkeze merhaba ben adanadan sertac 21 yasındayım ve yaklasık 7 yasından bu yana vitesli motor kullanıyordum emekli motorum minsk 125'ti ama şuan motorsuzum allah kısmet ederse ramzey 200 kros düşünüyorum neyse umarım beni aranıza kabul edersiniz herkeze iyi günler dilerim
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
409
hoşgeldin. iyi eğlenceler. inşh. istediğin motora kavuşur kazasız, keyifli sürüşler yaparsın.
 
Katılım
15 Eki 2008
Mesajlar
0
teşekkürler arkadasım bu arada toprağımsın da saygılar iyi günler

hoşgeldiniz inşallah en kısa zamanda alırsınız motorunuzu

teşekkür ederim inşallah motorsuz olmak gerçekten çok kötü bir duygu ve benim gibi tam kanınıza işlediyse yeriyse işkence diyebilirim:pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
aRamıza hoşgeldin.. İnşallah istediğine kavusman dileği ile..
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
5
herkeze merhaba ben adanadan sertac 21 yasındayım ve yaklasık 7 yasından bu yana vitesli motor kullanıyordum emekli motorum minsk 125'ti ama şuan motorsuzum allah kısmet ederse ramzey 200 kros düşünüyorum neyse umarım beni aranıza kabul edersiniz herkeze iyi günler dilerim

hoşgeldin kardeşim umarım isteğine kavuşursun bende croscuyum bende zs 125 war :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst