Herkez bir üsttekinin imzasına yorum yapsın...

Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Bu imza siyasi bir görüşü anlatıyo sanırsam...
Avatar gibi yani...
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
senin 2 metreküpü boğaz manzaralı alalım:p
hem belki orda incir ağacıda vardır:mrgreen:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Kadınlar hakkında bu kadar kesin konuşma hocam...Kadın milleti bu belli olmaz...Forumdaki bayanlar üstüne alınmasın diğerlerinden bahsediyorum ben :p:p:mrgreen::queen::queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ahanda benim msn iletim
evlenipte balayına gideceğime, bekar kalır alayına giderim:bounce:
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
Baharın, denizin, toprağın kokusu içime dolsun=> DOGAYA ÖZLEM
Yanımda bana sıkı sıkıya sarılan ve bana güvenen biri olsun.*** =>MOTOSİKLETİNİN KENDİSİNE SARILMASINI İSTİYO
Her daim aracım motorsiklet olsun..!.!. (AMİİİİN)=>MOTOSİKLETİ İÇİN DUA EDİYO
AMİİİN=> DİYO DUANIN KABUL OLMASI İÇİN
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…"
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK


Diycek bişey bulamıyorum on numara imza....
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Türkiye Cumhuriyeti şeyhler, dervişler, müritler ve meczuplar memleketi olamaz…"
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK


Diycek bişey bulamıyorum on numara imza....

dinsiz imansız ateist inançsız Allahsız kitapsızlarında memleketi olmamalı dimi...:wiinkk:


Volume : ııııııııııııııııııııııııı[]ı Bass : ııııııııııııııııııııııı[]ı Treble : ııııııııııııı[]ıııııııı

ilginc bir imzam...sıradan değil...dikkat çekici...
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
GERÇEKLER ACIDIR.ACITIR.DÜNYADAKİ TEK DİKİLİ FİDANIM.."K I Z I M"Ben Bir Garip Pandayım..Hor Görme Pandayı..
Honda CBF 150 Gariban Pancar Motoru

Mete dünyadaki tek dikili fidanının kızın olmamasını diliyorum.
Sen de çok fidan dikecek potansiyel var ama yapacak mabat yok gibi görünüyor.
Hor görme pandayı yazmışsın ama neden hor görmeyeyim.
Allah'ın pandası işte.
Çalış...
sen de bir gün normal bir ayı olursun...
Bunun daha üst bir seviyesi varmıdır bilmiyorum.:silent:
Biz ancak o seviyeye gelebildik.:)

Hadi benim imzama da yorum yapın göreyim..:p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Coq:Abi hep kuşluk vaktinde mesajlar yazdığına göre buranın horozu benim demek istiyon herlde imzanda:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu DiLDeN FiRaR eDeN HeR SöZ ..ötte durmaz don GiBi.....!!SöZLeR BaZeN BiR HaZiNe BaZeN Ayazda kalmış it TiPi, GeÇMiŞ GüNDeN BaHSeTMeK gereksiz GeLMeMiŞ YaRıNDa HePMi ipneyiz BiZ....Lanet olsun şu içimdeki insan sevgisine




sagopa kajmerin sözlerini bi tek ben çalarımm..:cherry:

çalarsan senide döverim..:rendeer:

yinemi muro replikleri gına geldi artıkın..:queen:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
olm imzanda senin gibi interesan,bi lok anlamadım ,benim imzayıda sagopanın olduğunu bildiğim için çalmadımmm ,benimki ipmelikk:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst