Herkez bir üsttekinin imzasına yorum yapsın...

Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
ne ikişkişi olum
geymisiniz olm siz (pınarı aratmiiim dedim)
Saol Gökhanım... Ama beni aratmamak mümkün mü ? (biraz mütevazi olıyım dedimde :queen:)
Ya millet kanka dedi bende bizim ilişkimiz farklı derken adaş olduğumuzu söylemek istedim :)
Milletin ağzı torba değil ki büzesin adaş bırak ne yapıyolarsa yapsınlar onların içi fesat :queen:
Hepte bizim içimiz fesat zaten dimi.. Sen yap et yanlış anlaşılmalara mahal ver soora sizin içiniz fesat de sıyrıl. Yimezler gülüm :p

Bu arada asıl konunun amacına döndüriyim ben sizi :)
Gökhan olm kandırmışlar lem seni.. Yok öyle bişiy.. Kadınlar hiçbi şekilde affetmezler, affetmek işlerine geliyosa affetmiş numarası yaparlar sizde yersiniz :queen:
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ben çok affedildim piiiinarrr, hemde çok :)
ama yararlanamadığı fırsattan dolayı affedilmeyen çok kişiyide tanıyorum:queen

bu arada senin imzan yuk ki yorum yapalım:p
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
ben çok affedildim piiiinarrr, hemde çok :)
ama yararlanamadığı fırsattan dolayı affedilmeyen çok kişiyide tanıyorum:queen

bu arada senin imzan yuk ki yorum yapalım:p

Yahu pinar deil pınar I ile :queen:
Seni affedenlerinde işine affetmek geldiği için affetmiş taklidi yapmış sende yemişsin :queen: Ben her olasılığın cevabını yazdım yukarda olm tikkatli okusana :p

Evet ben imzasızım topiği tıkayım dedim ama zeki biri imzamın olmamasına da yorum yapabilerdi :cherry:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Zorla olmaz abicim bırak ne yaparsa yapsın..
Enayilik sendeymiş ne lastik eskitiyosun sallaaaa gitsin :)
 
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
Olm peşinden koşup lastik eskitirkene sordun mu aşkıma karşılık verecek misin diye.. Nie şimdi kızdan para istiyon gey misin olm sen :queen:

Bu arada yorumuna koptum :queen:

ALLAH BU FORUMDA İPTAL TAMAM..........



Bu arada pİİİnar hanım sizin imzanızın yorumuna gelirsek,


çok soyut bi dünyada yaşıyosunuz bence biraz gerçeklere dönün ........ :)
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Yahu pinar deil pınar I ile :queen:
Seni affedenlerinde işine affetmek geldiği için affetmiş taklidi yapmış sende yemişsin :queen: Ben her olasılığın cevabını yazdım yukarda olm tikkatli okusana :p
Evet ben imzasızım topiği tıkayım dedim ama zeki biri imzamın olmamasına da yorum yapabilerdi :cherry:

çavuş, yapmış işte zekiler benim IQ düşük biraz:p
ben parmak basıyorum ama :cat:
:queen:

senin imza bana bi şarkıyı hatırlatıyor ama kim söylüyordu hatırlayamadım

yakışıklı kardeşim, aman resminmi koyma geylerde var burda bilion:p
ne olur ne olmaz:queen::queen:
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
Zamane gençliği işte :p

Benim en iyi dostum içkim sigaram, onlarda terk ederdi olmasa param,
Canım kadar yakınım el oldu şimdi, dünyada dost denilen kelime yalann

Tanju Okan

bende diyorum nerden hatırlıyorum

çavuş, yapmış işte zekiler benim IQ düşük biraz:p

:queen:



yakışıklı kardeşim, aman resminmi koyma geylerde var burda bilion:p
ne olur ne olmaz:queen::queen:

kapmasınlar diye koymuyorum :queen::queen: yoksa kurtulamıyorum yaw:queen::queen:
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
224
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benım anladım kızların resmı gorunen motora asık oldukları...
acaba ustundekı nın fonxyonu ne olur ama bunu tarıtısmak lazım
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
224
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
begenmedın mı...................
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst