- Katılım
- 29 Mar 2007
- Mesajlar
- 3,473
Saol Gökhanım... Ama beni aratmamak mümkün mü ? (biraz mütevazi olıyım dedimde :queenne ikişkişi olum
geymisiniz olm siz (pınarı aratmiiim dedim)
Hepte bizim içimiz fesat zaten dimi.. Sen yap et yanlış anlaşılmalara mahal ver soora sizin içiniz fesat de sıyrıl. Yimezler gülümYa millet kanka dedi bende bizim ilişkimiz farklı derken adaş olduğumuzu söylemek istedim
Milletin ağzı torba değil ki büzesin adaş bırak ne yapıyolarsa yapsınlar onların içi fesat :queen:
Bu arada asıl konunun amacına döndüriyim ben sizi
Gökhan olm kandırmışlar lem seni.. Yok öyle bişiy.. Kadınlar hiçbi şekilde affetmezler, affetmek işlerine geliyosa affetmiş numarası yaparlar sizde yersiniz :queen:
Son düzenleme: