Herkese Selamlar

Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
444
Arkadaşlar merhabalar..

Ben yeni motor sevdasında ulaşmış ve acemi ve yaşı ilerlemekte olan bir sürücüyüm. Motor olarak KYMCO People S 200 sahibiyim.

Sizlere iletmek istediğim konu;

Yeni ve acemilik çeken arkadaşlar için pratik yapmaya uygun bir sürüş alanı.

Beylerbeyi-Çengelköy sırtlarında Ata-2 Sitesinin arkasına Yavuztürk Mahallesi girişinden girip ulaşarak Ata-2 nin arka tarafından Beykoz-Çavuşbaşı ayrımına geliniz ve sağa dönerek Ümraniye-Hekimbaşı yoluna çıkınız. Ümraniye Carrefour a kadar çıkan bir yoldur. Aynı yoldan geri dönüş yapılabilir. Yokuş, Viraj ları olan trafik oldukça sakin bir yoldur. Sadece rüzgarlı günlerde dikkatli olmak ve hatta sürüş teknikleri kullanmka gerekebilir.

Saygılarımla,

:rendeer:
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Hoşgeldin... (Bu ne ya, yeni üye yağıyor resmen. Ne bereketli günmüş :queen: ) :rendeer:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
Hoşgeldin arkadaşım verdiğin bilgi içinde teşekkürler, organizasyonlarda görüşmek dileğiyle.
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Aramıza hoşgeldin...:rendeer:
Umarım forumda aradığını bulur, kalıcı olursun.
 
Katılım
24 Ara 2005
Mesajlar
1,270
hoş geldin, motorun hayırlı uğurlu olsun, kazasız keyifli sürüşler dilerim.
sevgi ve saygıyla kal.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
hımm, bizim sitenin altındaki yolu diyosun sen:)
motoru alınca ben de orda çalışmıştım. çok tenha ve güzel bir yoldur. acemiler için bire bir!!:cat:

aramıza hoş geldin bu arada:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst