- Katılım
- 16 Ağu 2015
- Mesajlar
- 19
- Konu Yazar
- #1
Öncelikle herkese merhabalar. 17 yaşında ücretli motor eğitimi almış fakat ehliyeti olmayan bir küçüğünüzüm. Daha hiç motorum olmadı. En yakın zamanda güzel bir 250cc lik Racing motor almayı düşünüyorum. Herkesin kazasın belasız sürmesi dileğiyle :king: