Herkese Mersin'den Merhaba

Katılım
16 Ağu 2015
Mesajlar
19
Öncelikle herkese merhabalar. 17 yaşında ücretli motor eğitimi almış fakat ehliyeti olmayan bir küçüğünüzüm. Daha hiç motorum olmadı. En yakın zamanda güzel bir 250cc lik Racing motor almayı düşünüyorum. Herkesin kazasın belasız sürmesi dileğiyle :king:
 
Katılım
15 Mar 2013
Mesajlar
620
merhaba hoşgeldin. Ehliyetini almadan trafiğe çıkma. boş yere 1500 tl ödemek zorunda kalma. sabret :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst