- Katılım
- 22 Kas 2010
- Mesajlar
- 37
- Konu Yazar
- #1
siteye yeni üye oldum eskiden beri takip ediyordum fakat bugune nasipmiş küçüklüğümden beri süregelen motor sevdam dolayısıyla aranıza katılmaktan mutluluk duyuyorum. 8 Yaşından beri motora bınıyorum 17 yaşıma kadar arazide bindim artık ehliyetimi aldım ve beverly 500 üm var ama en yakın zamanda kawasaki er-6n almayı planlıyoru herkese tekrar merhaba keyifli sürüüşler..