Herkese merhaba....

Katılım
22 Kas 2010
Mesajlar
37
siteye yeni üye oldum eskiden beri takip ediyordum fakat bugune nasipmiş küçüklüğümden beri süregelen motor sevdam dolayısıyla aranıza katılmaktan mutluluk duyuyorum. 8 Yaşından beri motora bınıyorum 17 yaşıma kadar arazide bindim artık ehliyetimi aldım ve beverly 500 üm var ama en yakın zamanda kawasaki er-6n almayı planlıyoru herkese tekrar merhaba keyifli sürüüşler..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst