Herkese Merhaba

Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
176
Merhaba Arkasaslar Ben 2 Senedir Motor Kullaniyorum Su An 17 Yasindayim Eger Beni Araniza Kabul Ederseniz Cok Sewinirim Ben Tam Bir Motor Hastasiyim:) :)
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
hoşgeldin aramıza :rendeer:
ehliyet yok yani. motor ne bu arada.
ya ben bu olaya karşıyım ne bilim ehliyet olmadan motor kullanmak marifet değil yasa ve olması gerekn neyse o olmalı bence. iibi reklam da değil örnek de değil. lafım direk sana değl byle cok arkadaş var ben de küçük çaplı bi eleştri yapiiim dedım.
tekrar hoşgeldin kazasız belasız sürüşler dilerim.:rendeer:
ehliyet kursuna da yazılırsın yakında dimi? :cherry:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
176
tesekkurler saol ben 2 senedır motor bınıyorum zaten ama ehlıyet yok benım motorum mz 251 dı onuda sattım sımdı motorum yok amaınsallah yakında olcak sıkı surucuyumdur meraklanma
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
176
hepınıze tesekkur ederım arkadaslar benı aranıza aldıgınız ıcın:bounce:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
176
tesekkurler sızın aranızda olmak ısterdım ama ben adanadayım ah:pr:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2006
Mesajlar
34
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoşgeldin sefalar getirdin.....ehlıyet ısını aksatma ama cunki ehlıyetsız motorcu olmaz unutma...sevgiler...
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
483
hoşgeldin kardeş.. etmez olurmuyuz tum motor sevdalılarına yer var burda :)
 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
183
Efendi Kaplan' Alıntı:
hoşgeldin sefalar getirdin.....ehlıyet ısını aksatma ama cunki ehlıyetsız motorcu olmaz unutma...sevgiler...


ee benmde ehLietim yok ama 8inde grcem sınava ne yani kuLLanmımmı=)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst