hoşgeldin aramıza :rendeer:
ehliyet yok yani. motor ne bu arada.
ya ben bu olaya karşıyım ne bilim ehliyet olmadan motor kullanmak marifet değil yasa ve olması gerekn neyse o olmalı bence. iibi reklam da değil örnek de değil. lafım direk sana değl byle cok arkadaş var ben de küçük çaplı bi eleştri yapiiim dedım.
tekrar hoşgeldin kazasız belasız sürüşler dilerim.:rendeer:
ehliyet kursuna da yazılırsın yakında dimi? :cherry: