Herkese merhaba

Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
13
Selam arkadaşlar; ben Onur yaş 27, motosiklet olayı beni de sardı sonunda ve bende foruma katılıp tecrübeli arkadaşların fikirlerinden yararlanayım, naçizane bir katkım olacaksa faydalı olayım istedim.. Şu anda ağrıdayım yakın zamanda gökçeada 'da olacağım ve nasipse ilk motoruma sahip olacağım.. Herkese iyi günler ve kazasız sürüşler diliyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst