- Katılım
- 16 Tem 2006
- Mesajlar
- 14
- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaşlar ben Orhan.
Benzine ard arda gelen zamlardan sonra arabamı satıp motosiklet almaya karar verdim. Zaten evim ve işyerim aynı binada olduğu için arabamı sadece haftasonları gezmek için kullanıyordum. Motor ile daha zevkli olur kanısındayım.
Bu arada 32 yaşındayım ve yaklaşık 15 senedir 2 tekerlekli bişey kullanmadım. Ama önceden 3-4 sene bisiklet ve 2 sene kadar da mobilet kullanmıştım.
Önce bu yaştan sonra böyle bişeyi tavsiye edermisiniz onu sorayım.??
Şayet ediyorsanız 2. soruma geçeyim.
Motor bayilerini dolaştım. Scooterler hoşuma gitti. yanlız lastiklerinin küçük olması beni düşündürüyor. Çukurlar vs malüm. Birde scooterler pek dengeli değildir diye duydum. Bu doğrumudur.?
Bu arada Honda dylan 150 modeline içim bayaa bir ısındı. Bu motoru tavsiye edermisiniz? Yanlız 2 kişi kullanacağız. (eşim ve ben 160-170 kg kadar geliyoruz.) Uzun yol, dağ bayır dahil bizi sorunsuz götürüp getirirmi? Kampçılığa pikniğe orman gezilerine felan bayaa meraklıyızdır. Bu arada süratle filan işimiz yok 70-80 bizim için idealdir..
Yardım ve önerileriniz için şimdiden teşekkürler.
Kazasız mutlu günler diliyorum.. :cat:
Benzine ard arda gelen zamlardan sonra arabamı satıp motosiklet almaya karar verdim. Zaten evim ve işyerim aynı binada olduğu için arabamı sadece haftasonları gezmek için kullanıyordum. Motor ile daha zevkli olur kanısındayım.
Bu arada 32 yaşındayım ve yaklaşık 15 senedir 2 tekerlekli bişey kullanmadım. Ama önceden 3-4 sene bisiklet ve 2 sene kadar da mobilet kullanmıştım.
Önce bu yaştan sonra böyle bişeyi tavsiye edermisiniz onu sorayım.??
Şayet ediyorsanız 2. soruma geçeyim.
Motor bayilerini dolaştım. Scooterler hoşuma gitti. yanlız lastiklerinin küçük olması beni düşündürüyor. Çukurlar vs malüm. Birde scooterler pek dengeli değildir diye duydum. Bu doğrumudur.?
Bu arada Honda dylan 150 modeline içim bayaa bir ısındı. Bu motoru tavsiye edermisiniz? Yanlız 2 kişi kullanacağız. (eşim ve ben 160-170 kg kadar geliyoruz.) Uzun yol, dağ bayır dahil bizi sorunsuz götürüp getirirmi? Kampçılığa pikniğe orman gezilerine felan bayaa meraklıyızdır. Bu arada süratle filan işimiz yok 70-80 bizim için idealdir..
Yardım ve önerileriniz için şimdiden teşekkürler.
Kazasız mutlu günler diliyorum.. :cat: