Herkese Merhaba, Murat Mestanlar, Yamaha YBR125 ESD

Katılım
3 Ocak 2016
Mesajlar
4
Arkadaşlar hepinize selamlar, saygılar,

Adım Murat Mestanlar. Bursa'da (Nilüfer- Görükle) ikamet etmekteyim. Motosiklet zehrini gümrükte çalıştığım sıralarda eski işyerimde motokurye olarak çalışan bir arkadaştan aldım.(aynı zamanda en yakın arkadaşım) 3 yıldır aktif olarak motosiklet kullanıyorum. Toplamda 60.000 km'yi aşan tecrübem var, hepsini YBR motorumla yaptım. Ankara'nın batısında kalan illerin birçoğunu motorumla gezdim.

motosiklet.net'i motosikletim olmadan evvel bilsem de, neredeyse her gün açıp bir şeyler okusam da, faydalansam da hiç üye olma eğiliminde olmadım. Bu eksikliğimi bugün gidermiş bulundum :)

Sizlerle (özellikle YBR kullanıcılarıyla) tecrübelerimi paylaşmak ve tecrübelerinizden faydalanmak benim için çok güzel bir kazanç olacak.

Yeni yıla böyle başlamış bulundum, bu vesileyle herkese de güzel ve bol gazlamalı bir yıl diliyorum.
 
Katılım
24 Eyl 2015
Mesajlar
118
Hos geldin yazı bile tecrube kokuyor bende cok ybr esd istedim ama malum ogrencilik izin vermedi. Bende Bursada oturuyorum normalde bir gun beraber sureriz umarim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst