Yahu arkadaslar siz manyak mısınızAdam kalkmıs bi soru sormus biri herkez olmaz digeri -de -da ayrı yazılır diye sacmalamıs. Hele bitanesi de duzelteyim diye iyice sıvamıs rezil etmis kendini
Abi biz ne zaman bu kadar kasıntı bu kadar itici olduk ? İnsanları duzeltmek sizin haddinize mi ? Sokakta sana birsey soran adama "herkez degil herkes!" diyebiliyor musunuz ? Rica ediyorum bi kere soyleyin de yagız bi abimiz agzınız ile burnunuz arasında bir kombin calısması yapsın
Soruyu soran arkadasa gelince ; Dostum bende yarı Kayseri'li sayılırım asagi yukarı her hafta Su-Kay Park icin gelir giderim. Bahsettigin fiyat aralıgında 600'luk ss bulman cok zor.Bulsan da seni cok ugrastırır. Butceyi yukseltemiyorsan "naked" tarzlara yonelmen. O tarz motosikletlerle de deri tulumunu giyip Osman Kavuncu bulvarını yakabilirsin![]()