Herkese merhaba hem tanışalım hem tavsiyeleri alayım

Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
696
Motosikleti
Ybr, Cygnus L
Siz de doğru olanı görmüşsünüz. 250 cc sizin için en uygunu, Honda veya Yamahanın 250'likleri de sağlam makinalardır.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Yahu arkadaslar siz manyak mısınız :) Adam kalkmıs bi soru sormus biri herkez olmaz digeri -de -da ayrı yazılır diye sacmalamıs. Hele bitanesi de duzelteyim diye iyice sıvamıs rezil etmis kendini :p
Abi biz ne zaman bu kadar kasıntı bu kadar itici olduk ? İnsanları duzeltmek sizin haddinize mi ? Sokakta sana birsey soran adama "herkez degil herkes!" diyebiliyor musunuz ? Rica ediyorum bi kere soyleyin de yagız bi abimiz agzınız ile burnunuz arasında bir kombin calısması yapsın :p

Soruyu soran arkadasa gelince ; Dostum bende yarı Kayseri'li sayılırım asagi yukarı her hafta Su-Kay Park icin gelir giderim. Bahsettigin fiyat aralıgında 600'luk ss bulman cok zor.Bulsan da seni cok ugrastırır. Butceyi yukseltemiyorsan "naked" tarzlara yonelmen. O tarz motosikletlerle de deri tulumunu giyip Osman Kavuncu bulvarını yakabilirsin :p
 
Katılım
30 May 2015
Mesajlar
0
Yahu arkadaslar siz manyak mısınız :) Adam kalkmıs bi soru sormus biri herkez olmaz digeri -de -da ayrı yazılır diye sacmalamıs. Hele bitanesi de duzelteyim diye iyice sıvamıs rezil etmis kendini :p
Abi biz ne zaman bu kadar kasıntı bu kadar itici olduk ? İnsanları duzeltmek sizin haddinize mi ? Sokakta sana birsey soran adama "herkez degil herkes!" diyebiliyor musunuz ? Rica ediyorum bi kere soyleyin de yagız bi abimiz agzınız ile burnunuz arasında bir kombin calısması yapsın :p

Soruyu soran arkadasa gelince ; Dostum bende yarı Kayseri'li sayılırım asagi yukarı her hafta Su-Kay Park icin gelir giderim. Bahsettigin fiyat aralıgında 600'luk ss bulman cok zor.Bulsan da seni cok ugrastırır. Butceyi yukseltemiyorsan "naked" tarzlara yonelmen. O tarz motosikletlerle de deri tulumunu giyip Osman Kavuncu bulvarını yakabilirsin :p

Sayın Mehmet Ali BERKER,

Yazdıklarınız için teşekkür ederim. Bütçe konusuna gelince bu konuda bir problem yok. Anlamaya çalıştığım şey şu; keyif alalım, hafta sonları biraz stres atalım, farklı bir arkadaş çevresi edinelim, derken kendime 50 bin TL'lik bir tabut alayım demiyorum. Yirmili yaşlarımı geçeli çok oldu! buraya yazmamın temel sebebi kendime uygun bir kaç arkadaş edinmek. 250cc ile başlamak bana mantıklı geliyor. honda kayseri şartlarında çok zorluk çıkartmayacak bir motor anlaşılan. 2015 cbr250 görüntüsü beni tatmin eder gibi ! performans açısından tatmin için biraz ustalaşmak mantıklı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst