herkese çoooookkkk slmlar

Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
4
ben bu siteye üye oldum bi cwp yazsanız sevinirim hoşgeldin demeniz bile yeter:wiinkk:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Selamlarrrrrr. Öncelikle hoş geldin. yeni kayıt olan üyelerimizden kendi adıma birşey isteyecem. Lütfen bulunduğunuz yeri motorunuzu ve gerekli bilgileri avatar resimin altına girmeyi unutmayın. Tekrar hoşgeldin kalıcı olman dileğiyle.:rendeer::rendeer::rendeer:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
hoşgeldin :)

kendini etraflıca tanıtsan hoşgeldinlerin sayısı daha da fazla olabilir
 
Katılım
19 Eyl 2007
Mesajlar
4
hepiniz çok sağlun bende kendimden biraz bahsediiim ben 17 yaşında bir mottor tutkunuyum inşallah seneye ehliyet ve bir tanede motor almayı düşünüyorum doğum yerimi fln söliiim isitosanız doğum yerim:istanbul ama şu anda izmirde yaşıyorum bide size bir sorum olcaktı benim için iyi bir 125 lik motor sölermisiniz ama hız olsun demiyorum sürmesi zevk wersin yorumalrınnızı bekliyorum.

bu arda adımı fln söleyi unutmuşum adım:furkan soyadım:elmaz
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
hepiniz çok sağlun bende kendimden biraz bahsediiim ben 17 yaşında bir mottor tutkunuyum inşallah seneye ehliyet ve bir tanede motor almayı düşünüyorum doğum yerimi fln söliiim isitosanız doğum yerim:istanbul ama şu anda izmirde yaşıyorum bide size bir sorum olcaktı benim için iyi bir 125 lik motor sölermisiniz ama hız olsun demiyorum sürmesi zevk wersin yorumalrınnızı bekliyorum.

bu arda adımı fln söleyi unutmuşum adım:furkan soyadım:elmaz

Aramıza hoşgeldin arkadaşım. sana kullanması zevkli olan bir motor YBR125 önere bilirim gerek stabilize yol olsun gerek asfalt yol olsun çok rahat kullana bilirsin ve rahat bir motor.... Tabi birde CBR 125R var oda sana kalmış birşey YBR yi 2ye katlar. ama hız aramadığına göre YBR senin için uygun olacaktır....:cat: Hoşçakal
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst