hoşgeldin.bende yukarıda yazana katılıyorum.Hoşgeldin..
Ama biraz kendini tanıtsaydın iyi olurdu..
hepiniz çok sağlun bende kendimden biraz bahsediiim ben 17 yaşında bir mottor tutkunuyum inşallah seneye ehliyet ve bir tanede motor almayı düşünüyorum doğum yerimi fln söliiim isitosanız doğum yerim:istanbul ama şu anda izmirde yaşıyorum bide size bir sorum olcaktı benim için iyi bir 125 lik motor sölermisiniz ama hız olsun demiyorum sürmesi zevk wersin yorumalrınnızı bekliyorum.
bu arda adımı fln söleyi unutmuşum adım:furkan soyadım:elmaz