Nocturne Katılım 12 May 2005 Mesajlar 2 12 May 2005 #22 selamlar herkese.Ben Yeniyim ve direk bi soruyla girmek istyorum olaya.Beni şu anda duyan varmı orda??
selamlar herkese.Ben Yeniyim ve direk bi soruyla girmek istyorum olaya.Beni şu anda duyan varmı orda??
cafein Katılım 9 Nis 2005 Mesajlar 119 12 May 2005 #23 kadir şimdi resimde fark ettim o yoldan çok geçerim dikkat et çakışmayalım Allah korusun. Valde bağına kadar indin mi bari o şekilde.. :bounce:
kadir şimdi resimde fark ettim o yoldan çok geçerim dikkat et çakışmayalım Allah korusun. Valde bağına kadar indin mi bari o şekilde.. :bounce:
kadiRR_delisi Katılım 11 May 2005 Mesajlar 133 13 May 2005 Konu Yazar #24 cafein' Alıntı: kadir şimdi resimde fark ettim o yoldan çok geçerim dikkat et çakışmayalım Allah korusun. Valde bağına kadar indin mi bari o şekilde.. :bounce: Genişletmek için tıkla ... Kafesler rahat bıraksa gidicemde her yerden çıkıyolar... yani kafesler müsade ettiği sürece giderim...
cafein' Alıntı: kadir şimdi resimde fark ettim o yoldan çok geçerim dikkat et çakışmayalım Allah korusun. Valde bağına kadar indin mi bari o şekilde.. :bounce: Genişletmek için tıkla ... Kafesler rahat bıraksa gidicemde her yerden çıkıyolar... yani kafesler müsade ettiği sürece giderim...
ghostrideremir Katılım 5 May 2006 Mesajlar 205 2 Haz 2006 #26 kadirr_delisi ve egedoğukan aramıza hoşgeldiniz kalıcı olursunuz işşlah