Herkese çooook çok selamlar :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
2
selamlar herkese.Ben Yeniyim ve direk bi soruyla girmek istyorum olaya.Beni şu anda duyan varmı orda??
 
Katılım
9 Nis 2005
Mesajlar
119
kadir şimdi resimde fark ettim o yoldan çok geçerim dikkat et çakışmayalım Allah korusun. Valde bağına kadar indin mi bari o şekilde.. :bounce:
 
Katılım
11 May 2005
Mesajlar
133
cafein' Alıntı:
kadir şimdi resimde fark ettim o yoldan çok geçerim dikkat et çakışmayalım Allah korusun. Valde bağına kadar indin mi bari o şekilde.. :bounce:

Kafesler rahat bıraksa gidicemde her yerden çıkıyolar... yani kafesler müsade ettiği sürece giderim... :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst