Herkes Bir Bir Giderken Biz Neyi Bekliyoruz ?

Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
452
Merhaba saygı değer forum üyeleri ben forumu yaklaşık 2005 yılından beri takip ediyorum üye olmadan, üyeliğimi baya geç aldım neyse.Bu süreçte aramızdan bir çok kişi ayrıldı ama kazayla ama hastalık ama kişisel olarak forumu terk ettiler.Çok severek takip ettiğim üyeler vardı hepsi bir bir gitti ben iletişime geçemeden.Geç üye olmamın sebebi de yaşımın çok genç olması çocuk olmam hala öyleyim aslında şu an yaşımın 22 olması da pek bir şey ifade etmiyor .Neyse son iki yılda motorum oldu çeşitli gruplara katıldım toplantılara katıldım gezilere kortejlere iyi kötü motor çevrem oluştu, baya da iyilik gördüm motorcu çevremden sağolsunlar, bende onlara elimden geleni yapmaya çalıştım.Ortak buluşma noktamız motorda olsa bunun dışında da görüşür konuşur olduk.Bu benim çok hoşuma gitti ama gel gelelim forumda bunu yaşamak kısıtlı, işte old abimiz vefat edince dedim kendi kendime bak görüyomusun bi kişide tanışmadan vefat etti bu hayattan belki tanısaydım daha mutlu olurdum diyorum.Gerçi ben kimim kim benle tanışmak ister gibi düşüncelerde aklımda ancak bi yandan da neden tanışmıyım ki diyorum insanlarla.Sözün özü forumda tanışmak istediğiniz kişileri çok geç olmadan tanımak en doğrusu sonra çok geç olabiliyor.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Aslında haklısın....

Ama şunu da unutmamak lazım...
Tanıştığınız kişileri kaybedince daha çok üzülüyor insan..
Yıkım oluyor... :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
667
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gel seni benimle tanıştırayım , endurocu yapayım.O zaman kolay kolay ölmezsin.Şimdiye kadar 2 tane endurocu vefat haberi duydum.Biri 2 bin km tecrübeyle büyük enduroya geçmiş.Diğeri de f650 kullanan bayan endurocu karadeniz turu gibi çok uzak ve bol virajlı yolculukta hayatını kaybetmiş.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst