Hepi Börtdey aYe!

Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
sevgili aye doğum gününü en içten dileklerimle kutlarım.birlikte nice senelere:rendeer:
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
nice mutlu ve sağlıklı senelere aye. doğum günün kutlu olsun ::wish::::wish::::wish::::wish::
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Nice yıllara Aye :)
Yeni yaşın her ne kadar uğursuz bir rakam olsa da,sana uğurlu gelmesini diliyorum :rendeer:

Nice yıllar boyunca aramızda aynı sıcaklığınla olman dileğiyle :rendeer:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Aye kardeşim, Mutlu yılların olsun, Altından Motorun eksik olmasın, sevdiklerinle kazasız belasız bir ömür dilerim:rendeer:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
muratcım kankili doğumgünün kutlu olsun...
nice mutlu,sağlıklı,huzurlu yıllar dilerim..
herşey gönlünce olsun ...
yaşlanırkende varım ben senin yanında napalım:):)
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
doğumgünün kutlu olsun moruk...
sen 30 warmısın yahu :queen:
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
abi 30+1. yasın kutlu olsun :rendeer:
artık yaş kemale ermiş baş göz etme zamanıdır:queen::queen:
 

szr

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
836
Doğum günü kutlu olsun aYe ; sağlıklı, mutlu ve huzurlu nice senelere :rendeer:

Yarın da ben doğacağım:cherry:
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
154
ddoooum günün kutlu mutlu huzurlu bol red line lı sağlıklı paralı motorlu kazasız diye giden bir yaş olsun senin için:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Sevgili aYe canlısının bugün doğum günü :)

30 yaşını doldurup uğurlu yaşına ayak bastı bugün :p

Kendisine mutlu, huzurlu ve sağlıklı uzun bir ömür diliyorum:rendeer: :rendeer: :rendeer:


AAaaa bizim kıronun doğum günüymüş...


navite çiye AYE...

heheh...yabancı dil bilmek ne güzel...küfretsende annamıyo...


havi bezgırteee mınaa haaa mına haaa...:queen::p

diyomki kaç yaşına bastın ayu...pardon aye...:queen:


pardon 30 muş...seneye inşallah hayırlı mübarek bir yaşta yine mesaj yazmak olur sana...duşunu al baride çarpılma yavrım...bak Nitroya böe bindin kaka oldu araba...:psen gusül abdestide bilmezsin Allah bilir...olm alnın secdeye değsin birazda bereket gelsin işine gücüne...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
hayatının 31. yılını mutlu huzurlu ve sevdiklerınle gecırmen dileğiyle , dogum gunun kutlu olsun :)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Gunun su son saatinde, :) Murat kardesim nice nice senelere! Dogum gunun kutlu olsun! :)
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Doğum günün kutlu olsun, nice 30 senelere Murat abisi.60 90 , yetmez dersen 120 de veririz:p Ama fazla kasmaya gerek yok sonu nasılsa belli:cherry: Şaka bi yana Allah gecinden versin.

PS: 15-17 ne fark eder diyosun da aradaki fark Boy'un İstanbul - Ankara yapma süresi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst