Honda hep race videosu olmasin, biraz da cruiser olsun :)

Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
hacım bu senin motor değil mi yau? lastiğine kıyamadın başkasına mı verdin yaksın deyü??
mekan neresi? can'la tam böyle bi yer arıyoruz stunt çalışmaları için :)
 
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
hacım bu senin motor değil mi yau? lastiğine kıyamadın başkasına mı verdin yaksın deyü??
mekan neresi? can'la tam böyle bi yer arıyoruz stunt çalışmaları için :)

Abi evet benim motorum :)

Diger detaylar icin sana ozel mesaj attim :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
474
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben HD formatında yaşamak istiyorum bu sesi Alp abi video kesmedi:mrgreen:
Kazasız sürüşler dilerim
 

MFM

Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
356
:cat: hocam buldum videoyu :D:D gerçekten güzelmiş senin motorun seside ayrıca fine enoguh for a cruiser lafına katılmıyorum bence gayet iyi gidiyor yeterince iyi değil gayet iyi :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst