motordan düşme konusuna 2 farklı gözle bakılması daha doğru gibi geliyor...
1 - düşmekten kasıt , acemilik , panik , kazadan kaçma/kurtulma gibi sebebler ile siz ve motorunuzun tek taraflı asfaltta yatması mı ?
2 - yoksa bir cisime fiilen çarparak yada cismin size çarpması sonucu motorunuzun ve sizin asfaltta sürünmesi mi ?
her iki durumda da eylem düşmekse de gerçekte farklı durumlardır.
her motorcu gibi bende normal olmadığımdan inançlarım nedeniyle buraya kendim ile ilgili bir detay aktarmayacağım.
