Henüz doğru düzgün şehir dışına çıkmayan motorcular

Katılım
5 Ağu 2013
Mesajlar
655
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şehir içinde motosiklet kullanmak şehirler arası gitmekden daha tehlikelidir daha çok dikkat ve beceri ister..


zamanınız ve paranız varsa sizde gidebilirsiniz,özgüvensizlik neden ?

katılıyorum, özgüvense mesele istanbulda motor kullanmak daha çok özgüven gerektirir. tatlısu motorcusu olmakla ne ilgisi var. bu karda kışta motor kullananlar görüyorum hergün. şehirdışına çıkmıyorlar diye şimdi tatlısu motorcusu mu oldular. (o da ne demekse, tatlısuda ne yapmak kolay da böyle bir tabir çıkmış? tuzlusu motorcusu neden yok?)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Kendisi bizim gruptan çocukluğunu bilirim, erkek gibidir onun için pek tehlikeli olmadı bu yolculuk yani. :mrgreen:

Yolculuk öncesi ben Rusya'daydım, ona güzergahı ve güvenlice konaklayabileceği yerleri tarif ettim. Başlangıç seviyesi yerlerde kaldı onun için tehlike pek sözkonusu olamaz. Yalnız bu motosiklet tecrübesiyle başına bişey gelmemiş olmaması, arkadaşın da söylediği gibi büyük şans oldu onun için.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Ortalama bir insan zekasının biraz altında olanların bile kolayca anlayacağı bir konuyu yeniden, kör göze parmak sokarcasına yeniden dile getirmek insana zul gelse de başka çaresi kalmıyor insanın bazen. 21 yaşındaki bir kadının anne baba eş dost baskısına rağmen motoruna atlayıp da birçok kimsenin tereddüt edeceği bir işe kalkışmasını bir özgüven tezahürü olarak gördüm ve takdir ettim. Ve özgüvensizliğinden utanan kaç tatlı su motorcusuyuz diye sordum. Kimisi bunun cahil cesareti olduğunu, özgüven olayını abartmamak gerektiğini belirtmiş ki kendince haklı. Başkası kendine bir sınır çizmiş ötesine geçmeyi riskli görmüş ki o da kendince haklı. Bir başkası da bunun özgüvenle alakası olmadığını, para, zaman ve imkan dahilinde yapılabilecek birşey olduğunu söylemiş ki o da haklı. Ha bir de homo erectus'lar çıkmış, kadının başına ne işi var diyenler, onları zaten konu dışı bırakıyorum. Yani birkaç kişi dışında çoğunluk, bazen taban tabana zıt gerekçelerle de olsa, bunun özgüven meselesi olmadığını (ya cahil cesareti ya da para ve zamana dayalı bir etkinlik olduğunu) belirtmiş. Medeni bir üslup çerçevesinde görüş beyan eden herkese teşekkür ediyorum. Ama şu beğenmediği her fikre saldıran, kendi güzel dünyası dahilinde karşı fikri çürütmek için özel çaba sarf eden, orta okul münazarası heyecanını yitirmemiş arkadaşları hakkaten anlamıyorum. Ya iyi de güzel arkadaşlar, ben gayet açık ve anlaşılır cümlelerle, buna cesaret edemeyen tatlı su motorcusu kaç kişiyiz diye soruyorum. Eğer sen o kişilerden biri değilsen, kendini o kategoride görmüyorsan ya da sadece konu hakkında görüş belirtme erdemini sergilemekten uzaksan, ne diye üste çıkma, laf yetiştirme gereği hissedersin ki. Bak alt tarafta versys mi vsstrom mu sorusu var, o sana daha uygun, senin fikrini soruyor o soru! Ben kadının yaptığı özgüven midir cehalet midir yoksa bohem hayatı mıdır diye sormuyorum ki, kendi dünyamda onu bir yere konumlandırmışım, böyle düşünen kaç kişiyiz diye soruyorum. "Yalnızsın, öyle kimse yok" diyebilirsin, "senle beraber üç-beş kişiyiz" diyebilirsin, "hacı ben öyle düşünmüyorum, parası ve zamanı olan herkes yapar" da diyebilirsin, başımın üstünde yeri var. Ama kadın başına ne işi var demek, kadına yönelik şiddeti kedi köpekle açıklamaya çalışmak, kaba et muhabbetine girmek... bunlar bu forumun seviyesi olmamalı sanki. Ya da bu forumun seviyesi bu olacaksa eğer ben buradaki varlığımı sorgulamalıyım galiba.



helal olsun onbeş satır,attın mı bünyeden stresi :)

sanal ortamda felsefe dersleri vermekten vazgeçip önümüzdeki yaz yapabileceğin rotaları planla biraderim :)

ayrıca 1200GS in dinamo kayışını da bilirim Today karbüratörünü de..sende paragraf nedir öğren artık :)
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
445
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ortalama bir insan zekasının biraz altında olanların bile kolayca anlayacağı bir konuyu yeniden, kör göze parmak sokarcasına yeniden dile getirmek insana zul gelse de başka çaresi kalmıyor insanın bazen. 21 yaşındaki bir kadının anne baba eş dost baskısına rağmen motoruna atlayıp da birçok kimsenin tereddüt edeceği bir işe kalkışmasını bir özgüven tezahürü olarak gördüm ve takdir ettim. Ve özgüvensizliğinden utanan kaç tatlı su motorcusuyuz diye sordum. Kimisi bunun cahil cesareti olduğunu, özgüven olayını abartmamak gerektiğini belirtmiş ki kendince haklı. Başkası kendine bir sınır çizmiş ötesine geçmeyi riskli görmüş ki o da kendince haklı. Bir başkası da bunun özgüvenle alakası olmadığını, para, zaman ve imkan dahilinde yapılabilecek birşey olduğunu söylemiş ki o da haklı. Ha bir de homo erectus'lar çıkmış, kadının başına ne işi var diyenler, onları zaten konu dışı bırakıyorum. Yani birkaç kişi dışında çoğunluk, bazen taban tabana zıt gerekçelerle de olsa, bunun özgüven meselesi olmadığını (ya cahil cesareti ya da para ve zamana dayalı bir etkinlik olduğunu) belirtmiş. Medeni bir üslup çerçevesinde görüş beyan eden herkese teşekkür ediyorum. Ama şu beğenmediği her fikre saldıran, kendi güzel dünyası dahilinde karşı fikri çürütmek için özel çaba sarf eden, orta okul münazarası heyecanını yitirmemiş arkadaşları hakkaten anlamıyorum. Ya iyi de güzel arkadaşlar, ben gayet açık ve anlaşılır cümlelerle, buna cesaret edemeyen tatlı su motorcusu kaç kişiyiz diye soruyorum. Eğer sen o kişilerden biri değilsen, kendini o kategoride görmüyorsan ya da sadece konu hakkında görüş belirtme erdemini sergilemekten uzaksan, ne diye üste çıkma, laf yetiştirme gereği hissedersin ki. Bak alt tarafta versys mi vsstrom mu sorusu var, o sana daha uygun, senin fikrini soruyor o soru! Ben kadının yaptığı özgüven midir cehalet midir yoksa bohem hayatı mıdır diye sormuyorum ki, kendi dünyamda onu bir yere konumlandırmışım, böyle düşünen kaç kişiyiz diye soruyorum. "Yalnızsın, öyle kimse yok" diyebilirsin, "senle beraber üç-beş kişiyiz" diyebilirsin, "hacı ben öyle düşünmüyorum, parası ve zamanı olan herkes yapar" da diyebilirsin, başımın üstünde yeri var. Ama kadın başına ne işi var demek, kadına yönelik şiddeti kedi köpekle açıklamaya çalışmak, kaba et muhabbetine girmek... bunlar bu forumun seviyesi olmamalı sanki. Ya da bu forumun seviyesi bu olacaksa eğer ben buradaki varlığımı sorgulamalıyım galiba.

uzun uzadıya yazmışsın bir kadın başına ne hal geleceğini bilemediği yollara tek başına gidiyorsa burada cahil cesareti denir tabiki yolda motoru arıza yaptı durmak zorunda kaldı diyelim ve sonuç kötü oldu ne diyecektik çok cesurdu çok özgüvenliydi forumun seviyesini düşürüyormuşuz biz kardeşimizi çoluk çocuğumuzu 1 saat geç kalsa merak ediyoruz bırak kalsın senin seviyene ben çıkmayayım . Kaskım yok dizlik yok montum yok ve motora biniyorum ve istediğim yere sağ salim çok şükür gittim ne kadar özgüvenli ve cesurum değilmi bu sözler sana nekadar saçma geliyorsa banada bir kadının tehlikeli yollarda başına ne geleceğini bilemeyeceği yollarda hemde tek başına gezmesi çok saçma geliyor sadece parayla alakası yok sen arkadan yürrrrü be seni kim tutar helal olsun diyebilirsin ben şahsen karşıyım. Asıl siz karşı düşüncede olduğunuz için saldırmışsınız kusura bakma benim öyle tekin olmayan ne idüğü belirsiz yollarda harcayacak evladım yok. zaten çoc:uğumda yok bekarım. :queen: sizin için için uzun turlara yalnız çıkması cesaret iken benim için değil ben asla bir yakınımın böyle birşey yapmasını istemem teşvikte etmem peşinden helal olsunda demem nokta
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
645
Ben sağanak yağmur da motosikletini garajdan çıkarmayan adama tatlı su motorcu su derim :)

Bir sabah hava soğuk ve yağmur bardaktan boşanırcasına yağıyor, motoru çıkardım hazırlanıyorum komşumuz var KTM Freeride kullanıyor. Hayırdır nereye dedi.

Dedim filanca yere gidiyorum, (Delimisin? Der gibi bakış atarak) ne yapacaksın bu havada gitme dedi. Bu havada daha güzel oluyor dedim :) Güldü.

Not: Otomobilim de var.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben sağanak yağmur da motosikletini garajdan çıkarmayan adama tatlı su motorcu su derim :)

Bir sabah hava soğuk ve yağmur bardaktan boşanırcasına yağıyor, motoru çıkardım hazırlanıyorum komşumuz var KTM Freeride kullanıyor. Hayırdır nereye dedi.

Dedim filanca yere gidiyorum, (Delimisin? Der gibi bakış atarak) ne yapacaksın bu havada gitme dedi. Bu havada daha güzel oluyor dedim :) Güldü.

Not: Otomobilim de var.

Yağmur damlasını gösterse binmiyorum motora:) Hava soğuk olsun -50 olsun fark etmez binerim ama ıslakta motor kullanmaktan korkuyorum. Ben tatlısı motorcusuyum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:34 ----------

Ben geziyi yapan ablayı tebrik ederim bu hayata bakıştır, özgüven, baskıya başkıldırıdır ve özgürlüktür. Motosiklet kullanıp bu ablayı eleştirenlere hayretle bakıyorum. Siz motosiklet kullanmıyorsunuz motosiklet sizin için sadece araç.


Buyrun eğer dediklerinizde ciddiyseniz samimiyseniz sizin ömür boyu motor ile geziye çıkmamanız gerekir

31qyyp.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Olayın Erkek kadın boyutuna girmiyorum!Ancak bunun için vakit ve para lazım!
 
Katılım
27 Şub 2013
Mesajlar
696
Motosikleti
Ybr, Cygnus L
Yani, bizim gibi geri kalmış bir memlekette, gelinliği üzerindeki geline bile tecavüz edip öldüren namussuzların, zevk için insanlara işkence eden, kafasına çivi çakan manyakların olduğu bir coğrafyada bir takım tehlikeleri göz önünde bulundurmak gerekebilir, evet. ama ben olsam yine de bu gerekliliği böyle ifade etmezdim. bu memleket günün birinde bir arpa boyu yol alacaksa eğer, özgüveni ve birey bilinci yüksek kadınlar sayesinde olacaktır, buna gerçekten inanıyorum. işte sırf bu sebepten ötürü kendisini takdir ediyorum, hepimizin tekeri düz bassın ama bu ve bunun gibi arkadaşlarımızınki biraz daha düz bassın :)

Ülkemiz öyle geri kalmış bi ülke değil arkadaşım, bu derece yerlere düşürmemek lazım, o saydığın örnekler dünyanın her ülkesinde vardır, özellikle çok gelişmiş ülkere bi bak ne gibi sapkınlıklar var. Komşusunu kesip buzdolabında saklayıp günlerce yiyen insan çok gelişmiş bi ülkede. Elbet var bayan sürücüyü taciz eden denyolar fakat emin ol bu Türkiyeye has bi durum değil.
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Ülkemiz öyle geri kalmış bi ülke değil arkadaşım, bu derece yerlere düşürmemek lazım, o saydığın örnekler dünyanın her ülkesinde vardır, özellikle çok gelişmiş ülkere bi bak ne gibi sapkınlıklar var. Komşusunu kesip buzdolabında saklayıp günlerce yiyen insan çok gelişmiş bi ülkede. Elbet var bayan sürücüyü taciz eden denyolar fakat emin ol bu Türkiyeye has bi durum değil.

Güzel yorum kesinlikle katılıyorum!
 
Katılım
6 Ocak 2015
Mesajlar
49
arkadaş cinsiyetçiliğin dibine vurmuş bize ahkam kesiyor ki ne yazık ki bu üniversitede öğretim görevlisi ''Kadına, zayıfa, muhtaca saldıran barbarın'' kadını zayıf olarak görüyor. Sonra cesaretli bi hatun görünce veriyor gazı. Kendisine zıt düşünce görünce aymaz diyor ruh sağlığı bozuk diyor. Lafı söylüyor sonra bana cevap verme he mi kardeşim diyor. Sonra da çekilirsin aradan muhatap olmazsın diyor...
vay vay vay vay
ben diyorum kediye saldırılıyorsa kediyi daha çok çıkarmazsın köpeği dizginlersin,bu örneği X Y'ye saldırıyorsa daha çok Y çıkarmazsın desem de,masum matematiği neden karıştırıyorsun diyecek. Üstüne üstlük ''Ama şu beğenmediği her fikre saldıran, kendi güzel dünyası dahilinde karşı fikri çürütmek için özel çaba sarf eden'' diye bahsediyor. Temsili diye de daha sonradan belirtmeme rağmen hala aynı fikirde...

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:09 ----------

uzun uzadıya yazmışsın bir kadın başına ne hal geleceğini bilemediği yollara tek başına gidiyorsa burada cahil cesareti denir tabiki yolda motoru arıza yaptı durmak zorunda kaldı diyelim ve sonuç kötü oldu ne diyecektik çok cesurdu çok özgüvenliydi forumun seviyesini düşürüyormuşuz biz kardeşimizi çoluk çocuğumuzu 1 saat geç kalsa merak ediyoruz bırak kalsın senin seviyene ben çıkmayayım . Kaskım yok dizlik yok montum yok ve motora biniyorum ve istediğim yere sağ salim çok şükür gittim ne kadar özgüvenli ve cesurum değilmi bu sözler sana nekadar saçma geliyorsa banada bir kadının tehlikeli yollarda başına ne geleceğini bilemeyeceği yollarda hemde tek başına gezmesi çok saçma geliyor sadece parayla alakası yok sen arkadan yürrrrü be seni kim tutar helal olsun diyebilirsin ben şahsen karşıyım. Asıl siz karşı düşüncede olduğunuz için saldırmışsınız kusura bakma benim öyle tekin olmayan ne idüğü belirsiz yollarda harcayacak evladım yok. zaten çoc:uğumda yok bekarım. :queen: sizin için için uzun turlara yalnız çıkması cesaret iken benim için değil ben asla bir yakınımın böyle birşey yapmasını istemem teşvikte etmem peşinden helal olsunda demem nokta

ben bu yorumu görseydim daha da cevap vermezdim,noktayı koymuş ÜSTAT

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:11 ----------

katılıyorum, özgüvense mesele istanbulda motor kullanmak daha çok özgüven gerektirir. tatlısu motorcusu olmakla ne ilgisi var. bu karda kışta motor kullananlar görüyorum hergün. şehirdışına çıkmıyorlar diye şimdi tatlısu motorcusu mu oldular. (o da ne demekse, tatlısuda ne yapmak kolay da böyle bir tabir çıkmış? tuzlusu motorcusu neden yok?)

http://www.youtube.com/watch?v=Og8f0Q7Ag_A bu adam da karda motor sürüyor ama şehirdışına çıkmamış tatlısu motorcusu :queen::queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:15 ----------

kadını zayıf,muhtaç olarak gören hiç hocam olmamıştı boşuna okumuşum
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
432
Neredeyse her hafta sonu gidip geldiğim 250 km lik Ahırlı-Konya arasını saymazsak

1 kere Konya-Isparta-Antalya Olymposa gitmişliğim var tadıda damağımda kaldı yine yaza doğru kaçarım oralara

Motorsiklet Otomobille 100 kere gelip gittiğin yolda farklı şeyler görmektir.Rüzgardır hayattır bence imkan olan 1 kere denesin zaten o heyecanı yaşasın bırakamaz

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:40 ----------

Bayan arkadaşıda tebrik etmek lazım daha doğrusu ana babasını tebrik etmek lazım ben olsam motoru yakar göndermezdim tek başına yada bende giderdim onunla
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
cinsiyetçilik yapmanın alemi var mı? ülkemizde damacanaya bile halleniyor insanlar. kız başına erkek başına diye bişey var mı? niye kadın erkek muhabbeti yapıyosunuz ataerkiller?
 
Katılım
18 Ağu 2012
Mesajlar
481
Ehliyetim olmamasına rağmen su ana kadar mevcut bölgenin her bir tarafını tavaf ettim. Ehliyet sınavını kazandım direksiyonu da geçip cebine koyduktan sonra hava ısınınca kiyi şeridinden akdeniz ege ve final olarak marmara turu beni bekliyor.
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
bu sene 2500 km ye yakın yol yaptık gidiş geliş duke 690r ile kız arkadaşım yamaha xmax 250 abs ile tatlı su motorcusu değiliz ama tatlı su tatilcisiyiz otelde kaldık :D ama bır bayan arkadasımızın daha böyle bırsey yaptıgnı görunce mutlu oldum acıkcası.
 
Katılım
29 Haz 2014
Mesajlar
1,246
Burada konu biraz amacından sapmış maalesef,Kadın veya erkek cinsiyet kesinlikle önemli değildir,Burada bahsi geçen genç kadının cesaretini tebrik etmek ve bir o kadar da şapkamızı önümüze alıp düşünmek gerekir.
Bu bahsi geçen olay aslında çocukluktan yetiştirmeyle alakalı çocukken aileler aman dokunma kırılır bozulur kurcalama,büyüklerin yanında konuşma gibi telkinlerle büyüyen birey ileriki yaşlarında maalsef özgüven eksikliği duyuyor buda bireyin ileriki yaşlarda hareketlerini önemli ölçüde kısıtlıyor.
Yani bir şey yapmaya korkar oluyor.yola çıkarsam zara görürüm veya gece vakti bozulsa ne yaparım korkuları hep özgüven eksikliğinden kaynaklanmaktadır.
İnsan (kadın veya erkek) ilk başta kendine güvenmeli ki sonra başkalarına güvensin.Örnek vermek gerekirse bir adam karısını çok kısıtlıyorsa giyinimine kıyafetine konuşmasına devamlı müdahale ediyorsa o adam başka kadınlarda bu tip şeyler dikkatini çekdiğinden karısını kısıtlıyordur.yani adam ilk başta kendine güvenecek ki sonra karısına da güvnesin kendine güvenmediği için karısına da güvenemiyor ve onla başa çıkmak için eşini kısıtlıyor.
Bir arkadaşımız eğitimlerde yetersiz olduğunu yazmış fakat kişi kendini geliştirebilir eğitimlerde öğrenemediğini gerçek yol şartlarında çok rahat öğrenir.
Gerçek hayat bize farkında olmadan birçok şeyi öğretiyor.

Neyse konuya dönmek gerekirse bazı arkadaşlarımız hava çok soğuk falan yazmışlar ama her mevsimin kendine göre güzellikleri var ve her mevsim kendi zamanında en güzel şekilde yAşanmalı.
Meseka ben 05.01.2015 te izmirden iatanbula motor getirdim hava soğuktu kar tipi halinde yağıyordu ama o motoru getrisüdim pişman değilim :) bir daha ola yine getiriirm.
Buytun bu da resmi:
F8zhaE.jpg
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
286
helal olsun onbeş satır,attın mı bünyeden stresi :)

sanal ortamda felsefe dersleri vermekten vazgeçip önümüzdeki yaz yapabileceğin rotaları planla biraderim :)

ayrıca 1200GS in dinamo kayışını da bilirim Today karbüratörünü de..sende paragraf nedir öğren artık :)

1- Hayır, stres atmak için bazen masa tenisi oynuyorum; çoğunlukla da köpçüklerimle zaman geçiriyorum. Forumlara çoğunlukla öğrenmek bazen de düşüncelerimi açıklamak için giriyorum. Forumu stres atma yöntemi olarak görme ergenliğinde değilim, olunmamasını da tavsiye ederim herkese,

2- Yazdığım şeylerin hiçbiri felsefi değildir. Ha, hepimizin ahkam kesebildiği sosyolojik konulara temas ediyor ama felsefe sayılmaz yine de. Bu arada yaz planlarım hazır, kısmet olursa Yunanistan turu düşünüyorum. Varsa tavsiyelerinizden faydalanmak isterim,

3- Ne dinamo kayışından ne karbüratörden anlarım. Zaten yazdıklarımda da öyle bir iddiada bulunmamıştım. Her ne kadar konuyla zerre kadar alakası olmasa da sahip olduğunuz birikimi kıskandığımı söyleyebilirim, sizin gibi olmayı gerçekten çok isterdim, samimiyim.

4- Konu bütünlüğü olduğu sürece paragraf bölünmez; yeni paragrafa başlanmaz. Ve bağlaç olan "de" her zaman ayrı yazılır, özellikle de yazım konusunda ahkam kesilirken. En iyisi ben size Today'in karbüratörü öğretmeyeyim, siz de bana yazmayı öğretmeyin,

5- Tekeriniz düz bassın, sağlıcakla kalın

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:08 ----------

arkadaş cinsiyetçiliğin dibine vurmuş bize ahkam kesiyor ki ne yazık ki bu üniversitede öğretim görevlisi ''Kadına, zayıfa, muhtaca saldıran barbarın'' kadını zayıf olarak görüyor. Sonra cesaretli bi hatun görünce veriyor gazı. Kendisine zıt düşünce görünce aymaz diyor ruh sağlığı bozuk diyor. Lafı söylüyor sonra bana cevap verme he mi kardeşim diyor. Sonra da çekilirsin aradan muhatap olmazsın diyor...
vay vay vay vay
ben diyorum kediye saldırılıyorsa kediyi daha çok çıkarmazsın köpeği dizginlersin,bu örneği X Y'ye saldırıyorsa daha çok Y çıkarmazsın desem de,masum matematiği neden karıştırıyorsun diyecek. Üstüne üstlük ''Ama şu beğenmediği her fikre saldıran, kendi güzel dünyası dahilinde karşı fikri çürütmek için özel çaba sarf eden'' diye bahsediyor. Temsili diye de daha sonradan belirtmeme rağmen hala aynı fikirde...


kadını zayıf,muhtaç olarak gören hiç hocam olmamıştı boşuna okumuşum

Senin nasıl bir hocan olmuş veya gerçekten olmuş mu olmamış mı bilmiyorum ama boşuna okuduğun kısmına tüm samimiyetimle katılıyorum.

Bak şimdi; "Kadına, zayıfa, muhtaca saldıran barbar" ifadesinde "zayıf" ve "muhtaç" kelimeleri, "Kadın"ın bir özelliği değil. Aksine, barbar diye nitelendirilen kişinin 1-kadına, 2-zayıfa ve 3-muhtaca saldırdığı anlamına geliyor. Yani sayılan bu üçü üç ayrı kategori, üç ayrı özellik, herhangi biri diğerinin bir özelliği değil. Hatta bu anlam anlaşılsın diye biz Türkçede bu gibi durumlarda virgül dediğimiz bir işareti kullanırız ve Türkçe bilen ve maymun zekasının az biraz üzerinde bir zekaya sahip olan herkes de bunu anlar.

İşini kolaylaştırmak için sana 5. sınıflar için hazırlanmış bu sayfaya göz atabilirsin: http://emelulku.weebly.com/noktalama-304351aretleri.html

Böylece anlamadığın, anlayamadığın veya yanlış anladığın şeyler üzerinden insanlar hakkında yersiz ithamlarda bulunmazsın.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
1- Hayır, stres atmak için bazen masa tenisi oynuyorum; çoğunlukla da köpçüklerimle zaman geçiriyorum. Forumlara çoğunlukla öğrenmek bazen de düşüncelerimi açıklamak için giriyorum. Forumu stres atma yöntemi olarak görme ergenliğinde değilim, olunmamasını da tavsiye ederim herkese,

2- Yazdığım şeylerin hiçbiri felsefi değildir. Ha, hepimizin ahkam kesebildiği sosyolojik konulara temas ediyor ama felsefe sayılmaz yine de. Bu arada yaz planlarım hazır, kısmet olursa Yunanistan turu düşünüyorum. Varsa tavsiyelerinizden faydalanmak isterim,

3- Ne dinamo kayışından ne karbüratörden anlarım. Zaten yazdıklarımda da öyle bir iddiada bulunmamıştım. Her ne kadar konuyla zerre kadar alakası olmasa da sahip olduğunuz birikimi kıskandığımı söyleyebilirim, sizin gibi olmayı gerçekten çok isterdim, samimiyim.

4- Konu bütünlüğü olduğu sürece paragraf bölünmez; yeni paragrafa başlanmaz. Ve bağlaç olan "de" her zaman ayrı yazılır, özellikle de yazım konusunda ahkam kesilirken. En iyisi ben size Today'in karbüratörü öğretmeyeyim, siz de bana yazmayı öğretmeyin,

5- Tekeriniz düz bassın, sağlıcakla kalın


hocam ben sizi cesaretlendirme adına ilk yorumumu yazdım ama siz saldırı gibi algıladınız,
üstüne de gidin versys ile vstromu kayıslayın burada ne işiniz var dercesine hiçde nazik olmayan birşeyler eklediniz mesajınıza..

onbeş satırlık bir yazıyı paragraf şeklinde bölerseniz daha rahat okunur pc de.. haksızmıyım ?

sadece Yunanistan ı görmek için bence 400 tl uluslar arası ehliyete verilmez eğer izninizi uzatabilirseniz gemi ile izmirden italya ya geçin..
italya dan çok güzel rotalar eşliğinde türkiye ye dönün..gemi ile hem zamandan kazanmış hemde aynı yolu gidiş dönüş iki defa geçmiş olmazsınız..

sağlıcakla kalın..
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
286
hocam ben sizi cesaretlendirme adına ilk yorumumu yazdım ama siz saldırı gibi algıladınız,
üstüne de gidin versys ile vstromu kayıslayın burada ne işiniz var dercesine hiçde nazik olmayan birşeyler eklediniz mesajınıza..

onbeş satırlık bir yazıyı paragraf şeklinde bölerseniz daha rahat okunur pc de.. haksızmıyım ?

sadece Yunanistan ı görmek için bence 400 tl uluslar arası ehliyete verilmez eğer izninizi uzatabilirseniz gemi ile izmirden italya ya geçin..
italya dan çok güzel rotalar eşliğinde türkiye ye dönün..gemi ile hem zamandan kazanmış hemde aynı yolu gidiş dönüş iki defa geçmiş olmazsınız..

sağlıcakla kalın..

İşte bu forumun bu yönünü seviyorum ya, valla. Gergin geçebileceğini düşündüğünüz bir yazışma birden oldukça kibar ve medeni bir şekilde seyrediyor ve gerçek mecrasına dönüyor.
Paragrafı bölmenin daha okuyucu dostu olduğunuza katılıyorum. Hatta özellikle de telefonlarda, daha dikkatli olurum bir dahaki sefere :)
Rota hakkındaki öneriniz gerçekten dikkate değer. İyi ki ben bu konuyu açmışım ve siz de yorum yapmışsınız, olay biraz kişiselleşmiş de konu buraya gelmiş :)
Sağlıcakla kalın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst