Henüz doğru düzgün şehir dışına çıkmayan motorcular

Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
286
ben utanmıyorum abi tek başıma gitmediğim için.uzun saçlı diye erkek bisikletçiyi kaç kere düttüler. kızın deli cesareti biraz daha kabası düşüncesizliği

Yani, bizim gibi geri kalmış bir memlekette, gelinliği üzerindeki geline bile tecavüz edip öldüren namussuzların, zevk için insanlara işkence eden, kafasına çivi çakan manyakların olduğu bir coğrafyada bir takım tehlikeleri göz önünde bulundurmak gerekebilir, evet. ama ben olsam yine de bu gerekliliği böyle ifade etmezdim. bu memleket günün birinde bir arpa boyu yol alacaksa eğer, özgüveni ve birey bilinci yüksek kadınlar sayesinde olacaktır, buna gerçekten inanıyorum. işte sırf bu sebepten ötürü kendisini takdir ediyorum, hepimizin tekeri düz bassın ama bu ve bunun gibi arkadaşlarımızınki biraz daha düz bassın :)
 
Katılım
6 Ocak 2015
Mesajlar
49
Bu konuda ilerlemenin çözümü daha çok motorcu hanımı yola çıkarmak değil bence,köpek kediye saldırıyor diye daha çok kediye özgürlük verilmez,köpeği dizginlemek lazım sonrası da siyasete giriyor. İleri Türkiye
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
1,442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu konuda ilerlemenin çözümü daha çok motorcu hanımı yola çıkarmak değil bence,köpek kediye saldırıyor diye daha çok kediye özgürlük verilmez,köpeği dizginlemek lazım sonrası da siyasete giriyor. İleri Türkiye


Bu yaz güneydoğuda iki motorcu "erkek" öldürüldü. Bence motor kullanma sen üst sokakta senide öldürebilirler.
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
150
Bu işler para, zaman ve imkanlara bakıyor özgüvene değil. Buradaki insanların özgüveni olmasa bu kar kıyamette paket servis atıp kuryelik yapmazlar.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
286
Bu konuda ilerlemenin çözümü daha çok motorcu hanımı yola çıkarmak değil bence,köpek kediye saldırıyor diye daha çok kediye özgürlük verilmez,köpeği dizginlemek lazım sonrası da siyasete giriyor. İleri Türkiye

Kadına, zayıfa, muhtaca saldıran barbarın saldırganlığını masum kedi-köpek didişmesiyle açıklamaya çalışmak, bunu doğal bir uyşmazlık, bir "fıtrat" olarak sunmaya çalışmak hastalıklı bir ruh halinin tezahürü değilse bile en azından aymazlığın ifadesi olsa gerek. Benim kastettiğimi o güzel kafanda "daha fazla kadını motorcu yapmak" meselesine indirgediysen bir şey diyemem elbet. Ben birey olmaktan, özgür olmaktan, özgüveni yüksek olmaktan bahsediyorum, özgür kadın toplumu da özgürleştirir demeye çalışıyorum. Ama boşver, bunlar senin o güzel kafanı yoracak şeyler. Hoşgelmişsin, forumda yenisin. Şöyle yapalım, ben sana cevap vermeyeyim, sen de bana cevap verme, kendi halimizde takılalım. He mi güzel kardeşim. Ayrıca ona "hanım" denmez "kadın" denir, korkma sen de söyle, alıştır dilini, bi tavsiye yani. Yoksa istersen "bağyan" bile diyebilirsin tabi, tutan yok. Sağlıcakla kal bi de
 
Katılım
26 Ağu 2014
Mesajlar
132
Turu tamamlamış olan arkadaşı tanıyorum. Autodrom'da eğitim alıyordu ve almaya da devam ediyordu en son(Kasım 2014). Bu tura kalkışmasındaki cesareti takdire şayan ancak turu tamamlamasını tamamen şans eseri olduğunu düşünüyorum. Kendisi şehirler arası yolculuk yapmak için yeterli tecrübeye sahip değildi. Kasım ayındaki eğitiminde parkurda dahi viraj alma konusunda çok büyük sıkıntıları vardı. Bakış olayını kavrayamamıştı. Bu tur onun için büyük bir risk imiş ancak çok şükür ki kazasız belasız atlatmış.

Şans herkese bu kadar cömert olmaz. Eğer gerçekten yeterli eğitim ya da tecrübeye sahip değilsek, uzun soluklu turlar bizim için çok riskli olacaktır. Benim şahsi fikrim, illaki uzun bir tura çıkmak gerekiyorsa, öncesinde kaliteli bir kurumdan yol eğitimi alınmalı. Siz de farkındasınız ki şehir içi tecrübe ile şehirler arası tecrübe arasında dağlar kadar fark vardır.

Neyse çok konuştum, hadi Hindistan'a gidelim :thumleft:
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
286
Bu işler para, zaman ve imkanlara bakıyor özgüvene değil. Buradaki insanların özgüveni olmasa bu kar kıyamette paket servis atıp kuryelik yapmazlar.

Bir kadın için bu memlekette çadırını, tulumunu alıp 16 gün boyunca binlerce km yapmak özgüven gerektirir. Hatta cinsiyetten soyut olarak söylüyorum, güven özveri ve tecrübe ister... Ha, para ve zaman da olmazsa olmaz tabi. Ama o üçü olmazsa para ve zaman da bir işe yaramaz kanaatimce
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
286
güneye de rota çizersen mutlaka bana uğra

Aklımda zaten... ya çeşme'den ayvalık assos üzerinden istanbula dönerim ya da çeşmeden aşağıya sallanır fethiye'ye geçerim, hanımın o anki durumuna göre. Fethiye'ye kadar geldikten sonra zaten senin orada sayılırım :)
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
3,050
Merhaba,

Daha öncesinden başka bir sitede kendisine ait bir yazı dizisi okumuştum.Takdir etmişliğim, bayan oluşundan mütevellit, " helal olsun " dan ibaretti. Cuhara nickli üyenin yazdıklarından sonra bakış olayını kavrayamamışken böyle bir tura çıkması neyin cesaretidir bilemedim.. Çok şükür, kötü birşey olmamış kazasız belasız tamamlamış..

Hoşsohbetler
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Ben de şu motoru alayıp karış karış (en azından civardaki illeri) gezeceğim diyordum. Okul ve iş kilitlenince trafik içinde kaçmakla uğraşırken buldum kendimi. Tekirdağ'a gidip geldim 1 kez. Amaç gezmek değil yol yapmaktı. Kara kış, burda sözleşsin herkes, havalar açınca uzun yol yapılabilir. Tabi zaman kaygısı olmadan, mola vererek. Bakalım iple çektiğimiz yaz ayı böyle olmaz inş :)
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
11 senedir motosiklete biniyorum. En uzun motosiklet yolculugum bu sene 300 km idi. Buyuk bir utanc. Bu sene telafi edicem Avrupa'ya aciliyorum
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
11 senedir motosiklete biniyorum. En uzun motosiklet yolculugum bu sene 300 km idi. Buyuk bir utanc. Bu sene telafi edicem Avrupa'ya aciliyorum

Sirkeci- Harem feribotu ?? :mrgreen:

Sizin yenikapı muhabbeti ne oldu , gidip konuyu hortlatmak istemiyorum da :)
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
30 kisi bulustuk teker show yaptik sonra da karakoyde balik yedik :)

Ne zaman oldu be, o kadar da takipteydim. Facebook sayfasında mı organize oluyorsunuz. Kaçırdık desene. Neyse bi daha ki sefere artık. Yedek anahtarını da getir :mrgreen:
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
445
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kadın başına ne işi var yollara çıkmış yolda iyiki başına bişey gelmemiş topla aileyi gezin devletül alaayı durduk yere kendisini ailesini sıkıntıya sokuyor özgüvenmiş kime ne ıspatlayacakki.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst