- Katılım
- 30 Ağu 2014
- Mesajlar
- 286
- Konu Yazar
- #21
ben utanmıyorum abi tek başıma gitmediğim için.uzun saçlı diye erkek bisikletçiyi kaç kere düttüler. kızın deli cesareti biraz daha kabası düşüncesizliği
Yani, bizim gibi geri kalmış bir memlekette, gelinliği üzerindeki geline bile tecavüz edip öldüren namussuzların, zevk için insanlara işkence eden, kafasına çivi çakan manyakların olduğu bir coğrafyada bir takım tehlikeleri göz önünde bulundurmak gerekebilir, evet. ama ben olsam yine de bu gerekliliği böyle ifade etmezdim. bu memleket günün birinde bir arpa boyu yol alacaksa eğer, özgüveni ve birey bilinci yüksek kadınlar sayesinde olacaktır, buna gerçekten inanıyorum. işte sırf bu sebepten ötürü kendisini takdir ediyorum, hepimizin tekeri düz bassın ama bu ve bunun gibi arkadaşlarımızınki biraz daha düz bassın