Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Odemiste yapılam Drag yarıslarına Kusadasındanda ilgi buyuktu bizim burdan katılan 600cc klasmanda malesef yarısı 4cu bitirdı ama neyse onemli olan yarısmaktı
fotolar bunlar buyrun...
yarişmacılardan biri finişten sonra da "isyanım var ulan coştum tutmayın beni" deyip gazlamaya devam etmiş ve hafif bir kaza geçirmiş . şaka bir yana abimizin verilmiş sadakası varmış ki ucuz atlatmış. son durumu nasıl acaba bi haberi olan var mı.