hem gezi mede Drag yarısı (Odemis)

Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
240
Odemiste yapılam Drag yarıslarına Kusadasındanda ilgi buyuktu bizim burdan katılan 600cc klasmanda malesef yarısı 4cu bitirdı ama neyse onemli olan yarısmaktı:)
fotolar bunlar buyrun...












































ve son keske daha fazla fotograf ceksaydım...
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
76
çok güzelmiş..daha fazla resim olsa dahada güzel olurmuşşşş
 
Katılım
23 Şub 2008
Mesajlar
240
keske arkadaslar sizlerde orda olsaydınız hep beraber eylenirdık
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Fotoğraflar için teşekkürler ; Cok güzel bir organizasyon gercekten..
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
204
yarişmacılardan biri finişten sonra da "isyanım var ulan coştum tutmayın beni" deyip gazlamaya devam etmiş ve hafif bir kaza geçirmiş :). şaka bir yana abimizin verilmiş sadakası varmış ki ucuz atlatmış. son durumu nasıl acaba bi haberi olan var mı.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
jeyna motor yakışıyo sana seni hep oturarak görmüştüm dükkanda hehe,yarışları resimlerle buraya taşımışın sağol emeklerin için.rizeden selam olsun .
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst