Hells Angels’tan Tarhan Telli’ye tepki

CDM

Katılım
11 Ağu 2013
Mesajlar
1
tt isim yapmaya calisiyor ve yanlis adamlari secti, keske baska türlü veya farkli secim olsaydi!

tt'ye bundan sonra binenin motorculuga saygisi sifirdir ve ellerinde tt olanlarda geri cikarmali, cünkü adam kendisini dev aynasinda görmeye baslamis ve dünyanin en eski, en güclü ve en saygili motorsiklet kulübüne saygisizlik yaparak hakaretlerde bulunmustur!

Herkesin yolu güzel olsun ve kimsenin kanindaki benzin eksik olmasin :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:49 ----------

senin tanimaman normal, bilen bilir bilmeyende bilmesin - daha iyi!
Dj likten anliyorsun yazdigina göre ama bu isler kaset degistirmeye benzemez, bu yüzden 125lige binemeye devam et ve paketleri sogutmadan yasamina cahil ve güzel bir sekilde devam et!

Yolun güzel olsun motorcu gardas ;-)
 
Katılım
21 May 2010
Mesajlar
2,954
tt isim yapmaya calisiyor ve yanlis adamlari secti, keske baska türlü veya farkli secim olsaydi!

tt'ye bundan sonra binenin motorculuga saygisi sifirdir ve ellerinde tt olanlarda geri cikarmali, cünkü adam kendisini dev aynasinda görmeye baslamis ve dünyanin en eski, en güclü ve en saygili motorsiklet kulübüne saygisizlik yaparak hakaretlerde bulunmustur!

Herkesin yolu güzel olsun ve kimsenin kanindaki benzin eksik olmasin :)

[/COLOR]senin tanimaman normal, bilen bilir bilmeyende bilmesin - daha iyi!
Dj likten anliyorsun yazdigina göre ama bu isler kaset degistirmeye benzemez, bu yüzden 125lige binemeye devam et ve paketleri sogutmadan yasamina cahil ve güzel bir sekilde devam et!

Yolun güzel olsun motorcu gardas ;-)

Saygın motoRsiklet kulübü mü ?
Adamlarla billur geçtiler Marmaris'te, ellerine verip geri gönderdiler sen gelmiş hala saygın diyorsun :mrgreen:
Kıçım angelsı.

Ayrıca adam 125'liğe biniyorsa sana ne bundan ?
Altında night rod var diye (...ki meçhul) buradakilerin sana saygı göstereceğini falan mı sanıyorsun?
Oradaki ironiyi anlamayıp cahil diyorsan veya hells angels denen salakları tanımayı bir cahillik kıstası olarak görüyorsan, sen cahilin bayrak sallayanı, topukları kıçına vura vura önde koşanısın arkadaş!
Bu forumdaki insanların neredeyse tamamı aylık bilmem kaç euro ödeyip Hells Angels gibi bir gerizekalı topluluğuna dahil olacağına, 125cc kullanıcılarıyla toplanıp çay içmeyi yeğleyecek adamlardır
 
Katılım
18 Nis 2005
Mesajlar
52
Hay ağzına sağlık, sanki Birleşmiş Milletler'den bahsediliyor da bilmeyince şaşırıyor.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Saygın motoRsiklet kulübü mü ?
Adamlarla billur geçtiler Marmaris'te, ellerine verip geri gönderdiler sen gelmiş hala saygın diyorsun :mrgreen:
Kıçım angelsı.

Ayrıca adam 125'liğe biniyorsa sana ne bundan ?
Altında night rod var diye (...ki meçhul) buradakilerin sana saygı göstereceğini falan mı sanıyorsun?
Oradaki ironiyi anlamayıp cahil diyorsan veya hells angels denen salakları tanımayı bir cahillik kıstası olarak görüyorsan, sen cahilin bayrak sallayanı, topukları kıçına vura vura önde koşanısın arkadaş!
Bu forumdaki insanların neredeyse tamamı aylık bilmem kaç euro ödeyip Hells Angels gibi bir gerizekalı topluluğuna dahil olacağına, 125cc kullanıcılarıyla toplanıp çay içmeyi yeğleyecek adamlardır

Bu kadar basit...CDM sen hiç yorum yapıpta zamanını kaybetme . Git bisikletine bin . Hells Angels i savunma burda ...
 
Katılım
24 Ağu 2011
Mesajlar
173
Olayin asli nedir ne degildir bilmeden yorum yapmak aslinda yanlis.
TT belki denildigi gibi reklam amacli da yapiyor olabilir, tam tersi olayin gercekligide var olabilir...
Ama angels'a dunyanin en saygin klubu diyen arkadasta biraz nete girmisken google'a bi sorsa ya angels tum dunyada saygin bi grupmu yoksa uyusturucudan adam oldurmeye, gasptan hirsizliga her konuda sebeke olmus bir orgutmu ogrense, bilip bilmeden yazip kendini rezil etmeden once :)
125lige binen arkadasi hor gormeside ayri bi konu zaten...
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Bu olayı samcro halleder.. Sons of anarchy belfast gelmiş olayı cozemeyince Los Angeles gelecekmiş.. Jackson Boy yola çıkmış.. Bilgi net beyler :)
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
464
Bu düşük CC motor kullanan arkadaşları hor görme kısmı da ne yahu. İlkokulda küçücük çocuklar yapardı onu "benim babamın arabası daha güzel" diye. Başkan az ye de çocuklara birer tane custom motor al.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Şub 2013
Mesajlar
167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kompleksi adamın teki. suratını bile görmek istemem. ünlü kaprisi var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst