Helin AVŞAR , Paris HİLTON 'un motosikletinden satın aldı

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Evet artık bi motordaşımız daha var:queen:bide motorsiklet yazmışlar ,ama üzerine gittiğimde düzeltme çıkmayoo:p



Hemide motorunu pırlantalarla kaplatmışş,ehh artık buluşmlara çağırırsınız İSTANBUL MT:queen: ( yorumları merak ediyorum:p )

 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
iso sorsana kendisine eğitmene ihtiyacı varmıymış ::winkwink
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
iğrenç bi motor tek kelimeyle herhalde iğrenç bunu haber olarak vermeleri bile gereksiz görgüsüzlüğün üst sınırı bravo iyi halt yemişsin malum insan....:bounce:
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
iso sorsana kendisine eğitmene ihtiyacı varmıymış ::winkwink

varmış kartımı verdim sen tasalanma gökhanımmm:cherry::p

bu hatun silikonlarıda gösteriş olsun die taktırdıydı dimi:queen:

evet evet evet haberin devamında onuda söylemiştiydi muhabirler:cherry:paris hilton taktırınca ,onda varda bende yokmu demiş oda taktırmış:cherry:
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Son düzenleme:
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
İso abıcım sen onu 15 mılyarcık hayabusanla kandıramassın :queen: :cherry::queen::queen::queen: Benım gıbı 5000rr olması lazım :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Valla ne diyeyim....Ünlü türk düşünürü birinin kızkardeşi motor almış...Hayırlısı olsun.....

Ama Gerek yoktuki... Kendi yeterdi bu memlekete....:queen:
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Türkiye'nin hiç bir sorun yok. Her şey güllük gülistanlık. Bunlarla oyalıyorlar.

Pşşş pşşş pşşş... Uyumaya devam.
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
.... motor

abı onun motor bile helinin hızına yetısemez ablası gibi illa birilerine özenmek zorun da malum gündemde kalmak ıcın ama güzelım motorları buna alet etmese..))))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst