Held 6666 Air Mesh Mont

YTN

Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
14
"Held 6666 Air Mesh Mont" u internette gezerken gördüm. Bu montu kullanan veya hakkında bilgisi olanlar varmı. Tavsiye eder misiniz bildiğiniz, duyduğunuz kötü özellikleri nelerdir.
http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=44382
4zlybo8.jpg



Tavsiye edeceğiniz başka bir model de varsa yazabilirsiniz. Fiyatı çok abartı olmamak şartıyla.
Motor olarak cbf 150 kullanıyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
arkadasım arastırırsan gorursun bır arkadas daha bu montla baska bır mont arasında kıyaslama yapıyordu arama yaparsan oradan bılgı edınebılırsın:rendeer:
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
evet aynen bu mont daha önce araştırılmıştı..bence güzel görünüyor..ben feyizoğlundan yağmurluk-eldiven almıştım gayet memnunum..benimkilerin markası zen di yalnız...

bende bi mont almayı düşünüyorum bi yeri araştırmayada fırsatım olmuyor..belki bu montu alabilirim..birisinin üzerinde görmüştüm gayet şık duruyo..ama içinin kalitesi konusunu bilmiyorum nasıldır..
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Benim de dikkatimi çekti Held :) wallaaa güzel bişiye de benziyoo ; almayı düşünmüyor deilim :)
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
119
Ben aldım kullanıyorum. İçlik kısmını çıkartırsanız tam yazlık mont, fileli olduğu için gayet güzel hava alıyor. İç kısmında bir cep, yanlarda dışta 2 cep var. Dirsek, omuz koruması, sırt pad i ve ense koruması var. Yalnız large beden bering montum var, ona dayanarak large aldım biraz küçük geldi, değiştirmeye de üşendim. Normal bedeninizin bir büyüğünü alın derim.
 
Katılım
7 Kas 2006
Mesajlar
241
ben motoru tamire goturdugumde bi arkadasin ustudne wardi. cok sekilsiz duruyo. korumaliklair cok saglam durmuyor ama tabi hic olmamasindan iyidir feyiz oglunda fiyati 196 ytl di galiba
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
bugun burda cadde gordum birisinin üstünde ense koruması fln cok hoş gorunse de o omuz kısmındakı cıkıntılar montun dısarıda bi cevrede giyilmesini engelliyor cok sırıtıyor gibi geldi bana...
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
bencede hiç olmamasından iyidir... ben fırsatım olursa sirkeci tarafında bi araştırma yapıcam..olmadı burdan bakıcaz icabına..
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Pahaliya alismisiz ya ucuz olunca suphe duyuyoruz.. Ah bi de tekstil ve deri cenneti yatirimci ulkem insanlarida anlasada halimizden, ithal edecegimize ihrac etsek, bizde nasiplensek..
 
Katılım
13 Eki 2006
Mesajlar
927
sirf temizlemeye usengeclik yuzunden gunduz sicakta yanasin gece de gorunmeyesin hesabi elbirligi ile yapmislar sanki... siyah olmayani olmaz mi bu montlarin :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst