hekese merhaba

Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
229
en yakın zamanda bir maxi scooter alıp aranıza katılmayı düşünüyorum bursadayım üniversite öğrencisiyim
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
155
Hoş geldin Çağatay.
Umarım en kısa zamanda gönlüne göre alırsın.Ama önce ehliyet(Varsa kusura bakma) ve koruma ekipmanları.Scooter deyip geçme,bisiklette bile korumanın önemi vardır.
Okul hayatında başarılar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst