headhunter251 (Ahmet) kardeşimiz kaza yaptı! Sağlığı yerinde...

Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Geçmiş olsun arkadaş.İyi olduğunu bilmek sevindirici..
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Ahmet çok geçmiş olsun :rendeer: Allah beterinden saklasın...Cana geleceğine mala gelsin sen iyisin ya önemli değil gerisi :wiinkk: Depodaki çöküntüye gelince bende kaza yaptığımda tam olarak aynı yer bendede çökmüştü bende anlam verememiştim :cherry: Tekrar geçmiş olsun hemen iyileşmen dileğiyle :rendeer:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
5,150
Ahmet arkadaşım çok geçmiş olsun sanada , oluyor işte arada böyle kazalar ..
cana gelmesinde mala gelsin...(gerçi mal canın yongası ya ... ) varsın yonga da eksilme olsun ;)
tekara geçmiş olsun.
 

svd

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Şub 2008
Mesajlar
281
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun Allah bi daha kaza göstermesin
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
tekrar tekrar çok teşekkür ediyorum Allah cümlemizi tekrarından korusun.
*alplion abi; sezonu açmadan demişsin ya ona ithafen söylüyorum:
-Ben sezonu hiç kapatmadım ki.karda bile bindim taaa ki babam yasak getirene kadar.o yasak da 3 hafta sürdü max o kadardı bu kış motorsuzluğum.sezon mezon dinlemedim ama ille bi engel çıkıyor.Neyse hayırlısı olsun diyelim.Sizleri çok seviyorum,iyi ki varsın MT:rendeer:
 
Katılım
2 Haz 2007
Mesajlar
5,075
ahmet kardeşim çok büyük geçmiş olsun allahtan sende fazla bişey yoktur inşallah cana geleceğine mala gelsin önemli değil acil şifalar diliyorum şu an öğrendim çok üzüldüm hayırlı haberlerini bekliyoruz görüşmek dileği ile...

HABERINI ALINCA CİĞERİM YANDI BE OLUM DİKKAT ET KENDİNE BİR İSTEDİĞİN VARSA TELDEN HABER ET
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Çok geçmiş olsun... sende bişey yoksa gerisinin önemi yok...

en kötü kazan böyle olsun, Allah beterinden saklasın...

:rendeer:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok geçmiş olsun arkadaşım. inşallah kısa zamanda iyileşirsin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun ALLAH daha büyüğünden saklasın..
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
619
Büyük geçmiş olsun.Allah beterinden saklasın.Durumunuzun iyi olması sevindirici.İnşallah motor da az masraf çıkarır.:rendeer:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
bununla geçmiş olsun kardeşim..allah beterinden saklasın:rendeer:
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
144
Ahmedim aslanım sadece bir motosiklet tutkunu olarak değil bir meslekdaş olarakda geçmişler olsun diyorum.Acil şifalar dilerim kardeşim.Biliyorsun bizim mesleğimizinde sana ihtiyacı var aman daha dikkatli ol.Allah bir daha göstermesin .Gözlerinden öperim....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst