Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Ahmet çok geçmiş olsun :rendeer: Allah beterinden saklasın...Cana geleceğine mala gelsin sen iyisin ya önemli değil gerisi :wiinkk: Depodaki çöküntüye gelince bende kaza yaptığımda tam olarak aynı yer bendede çökmüştü bende anlam verememiştim :cherry: Tekrar geçmiş olsun hemen iyileşmen dileğiyle :rendeer:
Ahmet arkadaşım çok geçmiş olsun sanada , oluyor işte arada böyle kazalar ..
cana gelmesinde mala gelsin...(gerçi mal canın yongası ya ... ) varsın yonga da eksilme olsun
tekara geçmiş olsun.
tekrar tekrar çok teşekkür ediyorum Allah cümlemizi tekrarından korusun.
*alplion abi; sezonu açmadan demişsin ya ona ithafen söylüyorum:
-Ben sezonu hiç kapatmadım ki.karda bile bindim taaa ki babam yasak getirene kadar.o yasak da 3 hafta sürdü max o kadardı bu kış motorsuzluğum.sezon mezon dinlemedim ama ille bi engel çıkıyor.Neyse hayırlısı olsun diyelim.Sizleri çok seviyorum,iyi ki varsın MT:rendeer:
ahmet kardeşim çok büyük geçmiş olsun allahtan sende fazla bişey yoktur inşallah cana geleceğine mala gelsin önemli değil acil şifalar diliyorum şu an öğrendim çok üzüldüm hayırlı haberlerini bekliyoruz görüşmek dileği ile...
Ahmedim aslanım sadece bir motosiklet tutkunu olarak değil bir meslekdaş olarakda geçmişler olsun diyorum.Acil şifalar dilerim kardeşim.Biliyorsun bizim mesleğimizinde sana ihtiyacı var aman daha dikkatli ol.Allah bir daha göstermesin .Gözlerinden öperim....