headhunter251 (Ahmet) kardeşimiz kaza yaptı! Sağlığı yerinde...

Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
büyük geçmişLer oLsun ve Allah daha beterinden sakLAsIn..
 
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
249
ahmet geçmiş olsun üzüldüm Allah beterinden saklasın bunada şükür
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
83
cok geçmiş olsun .... zaten ne geliosa insanın başına karsı arabadan gelio duran arabalar bile suçlu bana göre
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Çooook geçmiş olsun.
Kask önemli olmasa biz bağırmazdık bu kadar ya :cat: Dikkat diyorum burdannn!
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
17 Şub 2005
Mesajlar
373
Geçmiş olsun kardeşim, Allah tekrarından saklasın!

Ve İşte.. Benim sağlamlığından hep şüphe ettiğim bazen konserve kutusu diye kakaladığım,hayatımı kurtaran kask...

Saffetin kaskı bile olsa al tak diye boşuna söylemiyorlar. En adi kask dahi hiç olmamasından iyidir! Hatta, çıplak kafa ile süreceğine başına sağlam bir bere geçirmenin bile ufak sürtünmelerde bir yere kadar faydası olabilir.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
büyük geçmiş olsun ucuz atlatılmış bir kaza allah tekrarını göstermesin,ahmet kardeşimize bişey olmaması sevindirici.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
çok büyük geçmiş olsun allah sevdiklerine bağışlamış valla
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Kaza her an hepimizi her yerde bulabiliyor...Allah şifa versin...bir süredir kötü haber duymuyorduk seviniyorduk...ama hafif atlatmasına sevindim....
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Büyük, çok büyük geçmiş olsun arkadaşım.:pale:
Büyük bir varta atlatmışsın ve şükür aramızdasın:cat::cat: İşallah sonuncusu da bu olur.

Motordaki hasar, sende olabilecek hasarın bir göstergesi, Allah korumuş demekki.

Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
Hepinize ayrı ayrı teşekkürlerimi iletiyorum.Abilerim,kardeşlerim ve arkadaşlarım inanın halen olayın şokundayım ve kendimde hiç bir açık yaranın bulunmaması hayret verici bir olay.
Allah hepimizi beterinden saklasın.uzun süredir yazamıyordum kısmet bugünlereymiş.Tekrar tekrar çok sağolun iyi ki varsınız hepinizi ve motorcu kardeşliğimizi çok çok seviyorum Sevgiyle kalın...:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
cok gecmıs olsun arkadasım,Allah beterınden saklasın
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Çok geçmiş olsun Ahmet kardeşim. İyi olmana sevindim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst