headhunter251 (Ahmet) kardeşimiz kaza yaptı! Sağlığı yerinde...

Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
08.04.2008

Dün akşam üzücü bir haber aldık. Ahmet kardeşimiz motoruyla ; köyün girişinde kaza yapmış. Tabi durumun netliğini bilmediğimiz için oldcityboy (İsmail) ile irtibata geçtik. Sağlık durumunun iyi olduğunu söyledi. Hastaneye kaldırdıklarını söyledi. Tabi endişelendik. Üzüldük. Beklemeye başladık.
Daha sonra gece (Bin9yüz85)Aytaç'ın telefondan öğrendiği "Ahmet'in evine geldiği" haberini öğrenince durumun iyi olduğundan biraz daha emin olduk.

Kendisi bugün Eskişehir topiğine mesaj yazınca içimiz rahatladı

SelamünAleyküm ESKİŞEHİR MT.Herkese iyi günler olsun.Belki haberiniz vardır belki yoktur bilemem ama ben İYİ olduğumu burdan herkese duyurabileceğimi düşünerek bu yazıyı yazdım buraya.
Dün akşam okuldan geldim biraz dolaşmak baabında motorumu çıkardım.Baktım ki benzin bitmiş ddim bikaç liralık alayım da hiç değilse depo kurumasın...
Dönüşte sarıcakaya çatalını geçtikten sonra muttalip'e girerkene ikinci çataldan sola girecektim ki...nasip değilmiş.karşı sağ taraftan gelen beyaz bi transit üzerime geliyor.o anki refleksle sağa yattım,o da panikle üstüme geldi ve sonuç:
headhunter0285gj3.jpg


headhunter0286qn4.jpg


headhunter0287oz6.jpg


headhunter0288jr6.jpg

Ve İşte..Benim sağlamlığından hep şüphe ettiğim bazen konserve kutusu diye kakaladığım,hayatımı kurtaran kask...

headhunter0290ec7.jpg

Deponun burasına ne oldu halen anlamış değilim
headhunter0291ei7.jpg

Böyle işte Allahıma bin şükür Atlattım gitti.Böylece kaskın önemine bir örnekte ben olmuş bulunmaktayım.
Farınız ve yolunuz daima açık olsun,iyi sürüşler herkese:cat:

Ahmet kardeşim geçmiş olsun :rendeer:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
geçmiş olsun dostum allah beterinden korusun .. acil şifalar diliyorum
 
Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
ahmet kardeşim çok büyük geçmiş olsun allahtan sende fazla bişey yoktur inşallah cana geleceğine mala gelsin önemli değil acil şifalar diliyorum şu an öğrendim çok üzüldüm hayırlı haberlerini bekliyoruz görüşmek dileği ile...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
geçmiş olsun. havalar ısındı ya, ondan çoğaldı kazalar
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
Çok büyük geçmiş olsun arkadaşım. Allah daha beterinden saklasın.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Kardeşimize geçmişolsun ve acil şifalar dilerim:rendeer:

MZ deyipte geçmemek lazım!çok sağlamdır..:wiinkk: Orijinal 89-90 model sanırım
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Çok geçmiş olsun.Allah beterinden saklasın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet arkadaşlar dün akşamı özetlemek çok zor aslında. Haberi duyunca anında elim ayağım titremeye başladı.
Sonra saatin çok geç olmasına rağmen zorda olsa o heyecan ile Ahmetin numarasını telefonumdan buldum.
Ve hemen aradım. Babası açtı telefonu. Eskişehirden motosiklet aracılığı ile tanıştığı Aytaç ablası olduğumu,
bir şey duyduğumuzu ve son durumun ne olduğunu öğrenmek istediğimizi açıkladım.
Amca da sağolsun çok kibar bir şekilde Ahmeti eve getirdiklerini ve yattığını söyledi.
Bir nebze de olsa içimiz rahatlamıştı ama aklım Eskişehirdeydi. Fotoğrafları gördük, Ahmetin mesajını okuduk.
Çok şükür iyiymiş. Dün gece Volkana da söyledim ; İyi günde kötü günde bir olmak için girdim ben bu gruba :cat:

Şimdi sana sesleniyorum Ahmet, bu sefer bir kırık çıkıkla atlattık belki ama bir daha böyle kaza haberi duymak istemiyorum.
Bir zaman için kendini çok yorma, tekrar tekrar geçmiş olsun canım kardeşim :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
bana niye sölemedin baytaç msnde ? :pale:

şuan haala şıktayım biliymosun ahmedim :salut:

ahmediiiiimmmm ve kocakurtuuummmm :salut: noldu adamım yaa. tamda ehliyeti alınca yollara düşcektik mt'cek :salut: geçmiş olsun canım kardeşim allah korumuş işte bak. kocakurt'a da üzüldüm vallahi. onu hiç böle hayalimde bile görmemiştim çünkü böle bişey olacağını hayal bile etmemiştim :pr: sağlığın sıhhatin yerine ya ona şükür kardeşim. motor nasıl olsa yapılır. sağa sola sorar bulmaya çalışırız parçaları. gerekirse çevre illerden yardım isteriz canlandırırız tekrar kocakurt'u. :):):):cat:
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
geçmiş olsun:rendeer:tez zamanda iyileşirsin inşallah.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst