- Katılım
- 12 Şub 2017
- Mesajlar
- 4,124
- Konu Yazar
- #1
Aslında bundan 10 seneden fazla olmuştur düzenleme sözü verileli bu süre zarfında yüreğimizi sızlatan (en azından benim) bir çok vahşete tanık olduk..Geç oldu ama umarım tamamlanır düzenleme ama bana kalırsa hapisten çok para cezasına çarptırılsın ama öyle 300-500 değil de en az 50 bin yüz bin bakın bir daha yapabiliyorlar mı ..Ve okul eğitimine hayvanlarla ilgili bir ders konulsun..
http://www.hurriyet.com.tr/hayvanlara-eziyete-hapis-geliyor-40600171
hürriyete inanmayanlar için..
https://www.google.com.tr/search?q=.......0...1.1.64.psy-ab..0.0.0....0.iuy0fBU6gAQ
http://www.hurriyet.com.tr/hayvanlara-eziyete-hapis-geliyor-40600171
hürriyete inanmayanlar için..
https://www.google.com.tr/search?q=.......0...1.1.64.psy-ab..0.0.0....0.iuy0fBU6gAQ