Hayko Cepkin de bizden

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Kesinlikle bir espridir.
Dalga geçmek gibi bir dusuncem yoktur lutfen yanlis anlasilmasin.
Severek ve hayranlikla dinledigim bir sanatçidir.:cat:

hayko.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim de hep o geliyo aklıma bu adamı görnce.
ya da mtoru görünce. ikisi de birbirini çağrıştırıyo.
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
:)

evet budur :)
müziğini dinlemem ama bikaç programda dinlemiştim, enteresan bi adam.
tahminime göre bu şakaya güler :)
altındada kalmaz :cherry:
 
Katılım
18 Tem 2009
Mesajlar
275
::xrock::Hayko Fena Aykırı Kaçmasın Sonra xD Oda Güzel Bir kişinin daha motor sürdüqünü ögrenmek Belki Gurur Belki Umut Belkide Heyecan verici bir haber olabilir x)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
coq hoca sen çok yaşa (kafiye de oldu sanki :p)
Ayrıca merak ettim nie iki adet Gilera Nexus ? biri 250 diğeri 500 cc mi?
 
Katılım
17 Kas 2008
Mesajlar
1,116
Kim ne derse desin adam Türkiye de çığır açtı kimsenin yapmadıklarını yaptı ve de motorcuymuşta aynı zamanda kendisini tebrik ediyorum ve zevkle dinliyorum.
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ulem dunden beri Hayko dinliyorum.
Hep sizin yuzunuzden.
Beynim follos oldu.:)

Ama bana da iyi bir ders oldu.
Bir daha bisey yazarken iki kere dusunup yazacagim.
Resmin uzerine kocaman bir yalan atinca, kendimi de inandirmak için basladim Hayko dinlemeye.

Ama nafile...:pr:

Ne kadar kendimi zorladiysam da algilayamadim muzigini.
Tamam bazi sarkilari fena degil kabul ediyorum.
Ama soyleyis tarzini bunyem kabul etmiyor.

:p

Ben yaptigim espri Hayko hayranlarini kizdirmasin diye biraz yumusatmak için,
"severek ve hayranlikla dinledigim bir sanatçidir"
yazmistim.

Fakat hayatimda duymadigim bir adamdi.:p

Itiraf ediyorum, ben Pinokyo'yum.:cherry:
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Helal hayko'ya :)
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motosiklet malzemeleri satan feyizoğlu.com adresinin mecidiyeköy'deki dükkanında imzalı kartpostalı var. :) tesadüfen görmüştüm. :)
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
gerçekten doğru bir yaklaşım,artık insanlarımızın motorsikletlere araç gözüyle bakması gerekiyor.düşünsenize istanbul da kaç kişi araçlarıyla tek başına trafiğe çıkyor.tam bir trafik kirliliği.motora bakış açısı bir değişse ne trafik kalır ne stres
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Off of konuyu nerelere çektiniz be kardeşim. Bunlar hep senin suçun Horoz. :)

Mesele gözönünde, toplumun bir kısmı tarafından örnek alınan bir kişinin örnek davranışlar sergilemesi, en azından beyan etmesi. Böyle bir davranışta ancak tebrik edilir, beğenilir.

Fransız mucitler Michael ve Eugene Werner 'Herkese uygun bir motosiklet vardır' demişler. :p

Mesela sitemizin nadide yöneticisi adaşıma aşağıdakini layık görüyorum. :)

adszymn.jpg
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Ulem kabak yine benim basima patladi.:p

Barisa da yakismis motor.:cat:
 
Katılım
13 Ocak 2009
Mesajlar
16
Hayko tip itibariyle zaten doğuştan bizden :D genelde motosiklet kullanımı için deli işi diyorlar ama bana sorarsanız trafiğin yoğun olduğu yerlerde kendinizi önemli bir insan gibi hissetmek istiyorsanız kesinlikle motosiklet kullanmalısınız.Millet peş peşe dizilmiş beklerken yanlarından geçmek çok zevkli oluyor :D
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
iki defa parkta benim motoru haykonunki sanip mesaj yapistirmislar seni cok seviyoruz asigiz sana vb :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst