Tüm inananların ne için farz olduğunu iyi idrak etmeleri dileğiyle, hayırlı olsun dileklerimi gönderiyorum.
Ramazan'ın tüm insanlığın kalbini çocuk saflığı ve dürüstlüğüyle doldurmasını diliyorum..
Dünyada her yıl binlerce böyle güzel çocuk açlıktan ölüyor.
Açlığın ne olduğunu hatırlatan bir din, ne güzel dindir......
Anlamı idrak eden insan ne güzel insandır....