Hayırlı Olsun Shule :)

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
Shule Arkadaşımız En sonunda istediği motoru Aldı :)

Ondan önce ben açtım başlığı :p

İnşallah İstediği gibi mutluluklar yaşar üstünde.. Allah Kaza bela göstemesin :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
makinayı görmeden tebrik edemem kusura bakılmasın...:p

yokk yaa..bende Boıng 777 aldım...iyimi..:p
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
162
ayırlı uurlu olsun allah kaza bela vermesin metehan abi mualefetsin cok fena :mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
ewet gitsin resimleri çeksin :p gecenin bu saatinde olmaz molamaz demesin gitsin çeksin :p
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
cbr125 istiyordu sanırım :)
Hayırlı olsun resimleri bekliyoruz :p
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
makinayı görmeden tebrik edemem kusura bakılmasın...:p

yokk yaa..bende Boıng 777 aldım...iyimi..:p
hemen koycam resım yakında...yakın zamanda hıc buladar mutlu hatırlamıyorum kendımı.allahım bu bır ruyamı??:silent:
oglese uyanmak ıstemıyorum
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
eyvallahh.en kısa zamanda resim koycam.cok mutluyum..

bekleriz.anadınmııı...:queen:

hemen koycam resım yakında...yakın zamanda hıc buladar mutlu hatırlamıyorum kendımı.allahım bu bır ruyamı??:silent:
oglese uyanmak ıstemıyorum

haydi hayırlısı olsun Allah göynüne göre versin...tek mutluluğum şu forumda sizin mutluluğunuzdur...:cat:

kandırma bizi duygularımızla oynama :D git çek

Resimmm isteriz resim isteriz :p

Loft abi bu SHULE biraz Balıkçı Azize falan gibimi...eyvallah falan...:queen:

http://www.youtube.com/watch?v=68SfpVdsytE
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
:queen: azıze felann..cok mutluyum.kotu bısı dedınsede duymadım..keyfımı bısı bozamaz..


ya aslında ben sizi sevdim biraz...tüm bunlara LOFT sebep oldu...onun dostu benimde dostumdur diyip kıvırayım...:p

yok abi :p hem öle deme tawa ile döver seni o zaman görürsün :D

valla bi pozitif elektirk aldım...eski mesajlarınada baktım ben bilim işte ya sıcak bir insan kendisi...espiriyide algılar dedim..:p:cherry:
 
Katılım
8 Kas 2007
Mesajlar
372
ya aslında ben sizi sevdim biraz...tüm bunlara LOFT sebep oldu...onun dostu benimde dostumdur diyip kıvırayım...:p



valla bi pozitif elektirk aldım...eski mesajlarınada baktım ben bilim işte ya sıcak bir insan kendisi...espiriyide algılar dedim..:p:cherry:

tsk ederım..tabıkı yazdıklarını esprıyle algıladım.loft un dostu benımde dostumdur..tum motorcular ın oldugu gıbı..
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
hayırlı uğurlu olsun, kazasız belasız güzel günlerde kullanman dileğiyle.:cat: darısı olmayan arkadaşlara:bounce:
 
Katılım
30 Kas 2007
Mesajlar
29
şule ilk motor için hayırlı uğurlu ilerde başka markalara geçiş nasip olur.sağlıklı kazasız sürüşler.bazı geveze nötürlere bakma sen elin gazda gözün yolda olsun.sevgi saygılar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst