hemen koycam resım yakında...yakın zamanda hıc buladar mutlu hatırlamıyorum kendımı.allahım bu bır ruyamı??:silent:makinayı görmeden tebrik edemem kusura bakılmasın...
yokk yaa..bende Boıng 777 aldım...iyimi..![]()
eyvallahh.en kısa zamanda resim koycam.cok mutluyum..
cbr125 istiyordu sanırım
Hayırlı olsun resimleri bekliyoruz![]()
eyvallahh.en kısa zamanda resim koycam.cok mutluyum..
hemen koycam resım yakında...yakın zamanda hıc buladar mutlu hatırlamıyorum kendımı.allahım bu bır ruyamı??:silent:
oglese uyanmak ıstemıyorum
kandırma bizi duygularımızla oynamagit çek
Resimmm isteriz resim isteriz![]()
:queen: azıze felann..cok mutluyum.kotu bısı dedınsede duymadım..keyfımı bısı bozamaz..bekleriz.anadınmııı...:queen:
haydi hayırlısı olsun Allah göynüne göre versin...tek mutluluğum şu forumda sizin mutluluğunuzdur...:cat:
Loft abi bu SHULE biraz Balıkçı Azize falan gibimi...eyvallah falan...:queen:
http://www.youtube.com/watch?v=68SfpVdsytE
bekleriz.anadınmııı...:queen:
haydi hayırlısı olsun Allah göynüne göre versin...tek mutluluğum şu forumda sizin mutluluğunuzdur...:cat:
Loft abi bu SHULE biraz Balıkçı Azize falan gibimi...eyvallah falan...:queen:
http://www.youtube.com/watch?v=68SfpVdsytE
:queen: azıze felann..cok mutluyum.kotu bısı dedınsede duymadım..keyfımı bısı bozamaz..
yok abihem öle deme tawa ile döver seni o zaman görürsün
![]()
ya aslında ben sizi sevdim biraz...tüm bunlara LOFT sebep oldu...onun dostu benimde dostumdur diyip kıvırayım...
valla bi pozitif elektirk aldım...eski mesajlarınada baktım ben bilim işte ya sıcak bir insan kendisi...espiriyide algılar dedim..:cherry:
makinayı görmeden tebrik edemem kusura bakılmasın...
yokk yaa..bende Boıng 777 aldım...iyimi..![]()