hayırlı olsun crazyboyone :)

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
pek kıymetli mt üyeleri, çok sevdiğim selçukk kardeşim de sonunda motosikletine kavuştu, terrtemiz bir bianchi falcon sahibi oldu ve artık o da motorize:)
allah kaza bela vermesin kardeşim tekerin düz bassın:rendeer::rendeer:

ite buda cönevar ın cönevarı :mrgreen:

76277060vn0.jpg


85238208xl2.jpg


48609818zg3.jpg


89257502xh3.jpg


23664288ja8.jpg


bu aralar herles motor alıyor, bende sık sık topic açıyorum, güzel bi duygu benim açımdan..
motosiklet tutkusu güzel şey, bize kalan onu iyi yönetmek ve iyi korunmak
gerisi allaha kalmış:cat::cat:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Evet bu kadar sık topic açıyorsun ama hala Duyurular'a açıp onay mı bekletiyorsun, bravo..:p

Böylece Selçuk'a da ilk "güle güle kullan"ı ben demiş olayım, iyi günlerde keyif dolu km'ler dilerim..:rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
allah kazasız belasız kulanmak nasıp etsin
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
uy selçukçum Allah gülegüle binmek nasip etsin, kazasız belasız insallah.

kırmızıda yakıyor hani =)
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
hadi hayırlı olsun bekleriz caddebostana muahbbete hemen reklamımı yapıyımde heheh tekerin duz bassın daha iyilerine bin inş
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
selcuk hayırlı olsun kardeşim bundan snr heryere bekliyoruz seni:wiinkk:
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Hayırlı ugurlu olsun bsikletten terfi ettin bundan da daha iyilerine terfi edersin inşş :)
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
Hayırlı Olsun KAZASIZ BELASIZ CEZASIZ SÜRÜŞLER DİELĞİYLE...
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Evet bu kadar sık topic açıyorsun ama hala Duyurular'a açıp onay mı bekletiyorsun, bravo..:p


Böylece Selçuk'a da ilk "güle güle kullan"ı ben demiş olayım, iyi günlerde keyif dolu km'ler dilerim..:rendeer:
ya sorma geecenin 3 ünde son dakkada farkettim duyurulara açtığımı, ama farkettiğimde konu aç tuşuna basmıştım::utangac:
uy selçukçum Allah gülegüle binmek nasip etsin, kazasız belasız insallah.

kırmızıda yakıyor hani =)
kırızı yakıyo tabi, kızları atıcak arkasında gezdiricek motoruyla kardeşim:p
selçuğum hayırlı olsun.ıslatma ne zaman?

haftaya tophane söylentileri var, çok gizli tutuluyorumş:p
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
Selçuk koçum topiçi görünce sen kadar sevindim valla hayırlı olsun keyifle
kullanmanı dilerim allah kaza bela göstermesin :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Hayırlı olsun... Güle güle kullan, Allah kaza bela göstermesin... :rendeer:

Keyifli sürüşler diliyorum...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst