- Katılım
- 6 Mar 2006
- Mesajlar
- 6,448
- Konu Yazar
- #1
pek kıymetli mt üyeleri, çok sevdiğim selçukk kardeşim de sonunda motosikletine kavuştu, terrtemiz bir bianchi falcon sahibi oldu ve artık o da motorize
allah kaza bela vermesin kardeşim tekerin düz bassın:rendeer::rendeer:
ite buda cönevar ın cönevarı :mrgreen:
bu aralar herles motor alıyor, bende sık sık topic açıyorum, güzel bi duygu benim açımdan..
motosiklet tutkusu güzel şey, bize kalan onu iyi yönetmek ve iyi korunmak
gerisi allaha kalmış:cat::cat:
allah kaza bela vermesin kardeşim tekerin düz bassın:rendeer::rendeer:
ite buda cönevar ın cönevarı :mrgreen:
bu aralar herles motor alıyor, bende sık sık topic açıyorum, güzel bi duygu benim açımdan..
motosiklet tutkusu güzel şey, bize kalan onu iyi yönetmek ve iyi korunmak
gerisi allaha kalmış:cat::cat: