- Katılım
- 21 Nis 2006
- Mesajlar
- 254
- Konu Yazar
- #1
herkese slm sonunda aradık taradık ve bir cross aldık artık bende crossçuyum..
motosikletim pioneer 200cc lik crossu dış gorünüş çok güzel gerçekten motoru ve sesi de çok hoşuma gitti ..artık zaman gosterecek...yeşil renkte bathu nickli abimizin motorunun aynısı..en kısa zamanda fotograflarını koyacam
bathu abime çok teşekkür ediyorum motoru almadan once bana verdigi yararlı ve yol gosterici bilgilerden dolayı:rendeer::rendeer:
motosikletim pioneer 200cc lik crossu dış gorünüş çok güzel gerçekten motoru ve sesi de çok hoşuma gitti ..artık zaman gosterecek...yeşil renkte bathu nickli abimizin motorunun aynısı..en kısa zamanda fotograflarını koyacam
bathu abime çok teşekkür ediyorum motoru almadan once bana verdigi yararlı ve yol gosterici bilgilerden dolayı:rendeer::rendeer: