hayelime kavuştum bende crossçu oldum...

Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
254
herkese slm sonunda aradık taradık ve bir cross aldık artık bende crossçuyum..
motosikletim pioneer 200cc lik crossu dış gorünüş çok güzel gerçekten motoru ve sesi de çok hoşuma gitti ..artık zaman gosterecek...yeşil renkte bathu nickli abimizin motorunun aynısı..en kısa zamanda fotograflarını koyacam

bathu abime çok teşekkür ediyorum motoru almadan once bana verdigi yararlı ve yol gosterici bilgilerden dolayı:rendeer::rendeer:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
ohhh ne mutlu sana .. şimdi hayat sana güzeldir eminim:mrgreen:
kazasız belasız sürüşler diyelim bari:)
 
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
254
çok teşekkür ederim.. şuan içim içime sımıyor ve yine evden çıkıp dolaşmaya gidiyorum....
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı uğurlu olsun Kazasız belasız geçer ömrün insallah Dağlar,ovalar,bayırlar seni bekler şimdi...:cat:
 
Katılım
12 Ağu 2007
Mesajlar
25
Hayırlı olsun, güle güle, kazasız belasız kullan..Bende bu günkü beat ile arazi tecbübemden sonra croos a keskin bi dönüş yaptım gibi : )
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
31
hayırlı uğurlu olsun arkadaşım kazasız belasız sürüşler dilerim benim motorda 1 aylık oldu ilk taksiti ödendi geçen cuma:p
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
Hayırlı ve uğurlu olsun Allah herkesin gönlündeki motora binmeyi nasip etsin :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst