Hayatımdan Çeşitli Kareler

Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Bilgisayarımda ki çeşitli resimlerimi sizlerle paylaşmak istedim, fotoğrafların bazıları eski bir çoğu efektlidir.
picture015mm.jpg

img1134cu.jpg

img1135n.jpg

img1136nf.jpg

img1139s.jpg

img1140i.jpg

img1141p.jpg

img1143cw.jpg

img0173lc.jpg

img0103vma.jpg

img0568cp.jpg

img0402rs.jpg

img0750xa.jpg

img0813n.jpg

img0889j.jpg

img1015tc.jpg

img0832sc.jpg

img0826m.jpg

img0685b.jpg

img0388cc.jpg

img0489du.jpg

img0741vi.jpg

picture024at.jpg

picture210h.jpg

picture177s.jpg

img0820ye.jpg

picture049zv.jpg

dsc01127xs.jpg

picture007l.jpg

img0830lrtuvvf.jpg

42043377.jpg

Keyifli Seyirler ve Kazasız Sürüşler Dilerim...
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayatında pek bi değişiklik olmamış.
Hep aynı, rutin, monoton :cherry:
 
Katılım
11 Eki 2011
Mesajlar
848
bir çoğumuzun ulaşamayacağı motorlar ve arabalar nazar değmesin,yavrularla olan resim çok güzel :D
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
senin karelere bakınca benim şerite baktım ot geldim saman gidiyorum....
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
hastaneyi bilmem de adamı gözünden tanırım. iyi adama benziyon. ama biraz kilo almışın :)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Hayvan sevginiz daim olsun...

Çünkü en güzel fotolar onlar:cat:

Şaşkın 5'li çok tatlı:p
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
zaman içerisinde çok kilo almışsın hocam aman dikkat :)
Yavrularla olan foto da süper :thumleft:
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
teşekkür ederim,
@tomass
@GP500-1st
@KUVVETMİRA
Çookk kilo aldım sormayın!!! AAaahh AHhh!!! :pale:
Ama iyi adamımdır, kendimden başka kimseye zararım olmaz. :) hayvanları ÇOK severim! Hepsi dostumdur. :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:44 ----------

img0459kb.jpg

img0146sf.jpg

img0433kv.jpg

img0424uw.jpg
 
Katılım
9 Haz 2006
Mesajlar
1,639
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Yavrularla ve vespayla olan fotoları beğendim en çok. Gerçi hepsi güzel :)
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
694
para var ama huzur yok sanırım. bişeler eksik kalmış.

ayrıca kilon obezite sınırını çok üzerinde bence bu konuda bişeler yapmalısın. kilo verdikçe insanın hem bedeni hemde ruhu hafifler.

bu arada motosikletlerin çok güzel. sıradışı özel makinalar.
 
Katılım
23 Şub 2010
Mesajlar
599
Maşallah, Allah aratmasın. Mühim olan sahibi olduklarımız motorlar arabalar hayvanlar değil,onlarla vakit geçirirken hissedebildiklerimiz. kafa binbir şeyle doluyken yada hastalıkla dertle uğraşırken en kral malın olsun bi tat alamazsın. malın mülkün sonu yok. istersen 5 liralık benzinle mobiletle sahilde tur at ama kafa beden zihin sağlam olsun yeter. en mutlu sensin. hiç motorun bile olmasın caddeden geçen harleyi dinleyebilmek bile keyif almaya yeter. işin özü bu bence.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst